|
Inlägg #1: Postat: 2002-08-12 11:19:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Jag vill personligen fokusera på andra och inte på mnig själv på Sourze. Jag skriver här för att jag tror jag kan få er att skratta o tänker efter eller bli lacka etc, den dagen jag sitter och skriver om personliga vendettor och mina texter tillför extremt lite nytt eller givande för de hundratals läsare som kommer in här så slutar jag skriva direkt,
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-08-12 11:20:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
då har jag inget mer att komma med än att luta mig mot rättigheten att jag som betalande skribent har rättigheten att publicera vad fan jag vill. Men detta var ändå inte min personliga målsättning när jag började och då kan jag lika gärna lägga av. Lägg ned skiten och bidrag med intressanta, roliga och klockrena grejor. Ni sitter ju på dem båda två.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-08-12 18:58:00
|
|
SHQ |
Jag hade ingen aning om att du var språkrör för de flesta. Ta och jämför alla kommentarer som är för och emot den här debatten eller mig/samuel som person. Jag dräglar av återhållen extas över din stundande kvalitetshöjning.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-08-13 11:51:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
1.Nu vet du. 2. gör inte misstaget och snöa in dig i vad den närmaste kretsen av engagerade skriver i forumet för dessa 20 talet är ju som vanligt en fraktion av alla som Läser texterna här. Fundera på hur dessa, majoriteten av läsarna uppfattar dessa texter. 3. Den som väntar på något gott! skaffa haklapp med ränna under tiden tills jag höjt kvalitén på mina inlägg broder.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-08-14 21:29:00
|
|
SHQ |
Jajajaja.........von oben råd, von oben råd, von oben råd...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-08-14 21:46:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Möjligt möjligt bäste broder. Eller så är du bara kroniskt dålig på att ta dem från andra. och avfärdar dem som just von oben råd. Either way må kraften stå dig bi i kampen om de tio icke sura inläggen!
|
| |