Partners som tar sperma i munnen finns

Inlägg #1: Postat: 2002-08-15 20:49:00
Somos
Varför känner du att du behöver svälja hans sperma bara för att du älskar honom. Det finns andra sätt att bevisa sin kärlek på och som kille skulle jag aldrig tvivla på någons kärlek bara för att hon inte skulle vilja svälja.
Inlägg #2: Postat: 2002-08-17 19:28:00
??
Detta handlar ju inte om tvång heller, utan om personlig smak eller läggning.
Inlägg #3: Postat: 2002-08-24 18:50:00
Nora
Jag älskar också min man men jag vill ändå inte svälja hans sperma, inte ha den i munnen alls. Var sak på sin plats liksom. Nej, jag tänder inte på porrfilm, det jag har sett i den vägen har varit rått och fult. Deprimerande.
Inlägg #4: Postat: 2002-08-26 12:51:00
Anders
Somos: Om du läser Jennys inlägg igen och sedan talar om för mig vart det står att hon sväljer hans sperma bara för att visa sin kärlek så är jag tacksam. Varför förutsätter du att hon tvunget gör det för HANS skull. Hon kanske själv tycker det är upphetsande eller hur? Varför utgår alla ifrån att sperma är något äckligt i grunden och att den tjej som sväljer gör världens uppoffring för sin killes skull? Alla har olika smak och man behöver inte vara förtryckt som kvinna för att gilla sperma.
Inlägg #5: Postat: 2002-08-26 12:52:00
Anders
Tänk om vi tänkte likadant om saliv. Då skulle ju alla tjejer som kysser sin kille plötsligt vara sorgliga varelser som tar JÄTTEÄCKLIG saliv i munnen trots att INGEN tjej på hela jorden kan tycka att det är ok egentligen. Tycker det är dags att avdramatisera sperma och låta varje tjej få bestämma sälv.
Inlägg #6: Postat: 2002-12-07 17:02:00
Josefin
Precis. Jag håller med Jenny att om jag älskar min partner och jag tycker att det är helt okej och inte alls äckligt att svälja sperma. Han tycker att det är skönt och jag blir upphetsad av det. Vi får ju båda ut något av det, så varför ska andra lägga sig i med åsikter.
Inlägg #7: Postat: 2002-12-07 17:05:00
Josefin
Men man ska för den skullen inte tycka att tjejer SKA gilla det. Jag klarade t.ex. inte av att göra det på min förra kille för hans sats smakade riktigt vidrigt jämfört med han som jag nu är tillsammans med.
Inlägg #8: Postat: 2004-07-09 09:17:00
Inlägg #9: Postat: 2004-07-09 09:17:00
Laddar...