Sheriffen av Sourzeville

Inlägg #1: Postat: 2002-08-11 10:27:00
SHQ
Du skall få vara den underbara kommentatör du är. Har du en till i hemmet kommer ju det visa sig. Ett IP nummer, två namn. Det är signaturer som Alko Holis och alla 20 alias vi är efter.
Inlägg #2: Postat: 2002-08-11 12:33:00
jane doe
och om jag säjer något,som du eller nån annan inte tycker om,ska jag då stå för det ? stå för det på vilket sätt ? ip nummers spårare ska skrika ut mit namn o min adress ? eller ? tror du alko holis slutar skriva om hans ip är där ?? jag fortsätter vara jane doe när det behagar mej :
Inlägg #3: Postat: 2002-08-11 14:03:00
SHQ
Det handlar inte om att "tycka om". Det finns en väsentlig skillnad på argument och rena förlämpningar. Lika mycket som det är skillnad på Alko holis som ensam eller att han inte längre Såvida Knut Jörgensen fortsätter med olika alias TROTS publicerade av IP nummer kan använda olika alias.
Inlägg #4: Postat: 2002-08-11 14:04:00
SHQ
Jane, det här är inget konstigt. Vi hade det här problemet på två gastböcker och det försvann över en natt när IP nummer publicerades. Ingen Frihet kränktes och allt rullade vidare.
Inlägg #5: Postat: 2002-08-11 23:13:00
jane doe
ja jag personligen kommer ju fortsätta att vara jane doe när jag känner mej för det trots ip,jag gör så at säja en viss skilnad på janes lekfulla o jävligt barnsliga kommentarer o när jag vill vara seriös som mej själv, sen at en del vet vem jag är det bryr jag mej inte om, men vill visa at det är skoj med at det är jane som pratar då text är platt o inget kropps språk som visar at det är jag med lattjolajban masken på :
Laddar...