Inlägg #1: Postat: 2002-08-09 18:40:00
|
KYREUS |
Tjena Micke!GGUUDD, vad jag saknat dig på saajtyen, honest.
Självklart skulle jag inget hellre vilja än komma på bokmässan. MEN!! Fattar inte; "alla" vill ha mina prästtjänster så jag är fullbokad tidsmässigt till april 2.003. Sjukt, eh!!!!!!!!!! , hugs from Crille
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-08-09 18:40:00
|
oscarius |
ja, man kan undra hur det står till med Ky. Hur orkar han notera och skriva om alla könsord. Nu hittade han ett till sperma. Då gick det nog för honom.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-08-09 18:43:00
|
KYREUS |
Hej oscarius! Men hallå, ursäkta mig! Kan jag rå för att danska TELE angav just ordet "sperma" som orsak till att porta Sourze?? You cant blame me for that, eh!!!!!!!!!!!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-08-10 10:21:00
|
SHQ |
Även ISP:n kan göra en sanering själv. Det finns bolag som är långt i från lika liberala som en del här i Sverige.....Med Flashback storyn i färskt minne.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-08-10 11:26:00
|
Mikael V |
Kan det vara SHQ, men tyckte det verkade som en "barnvakt" som reagerade på ordet "sperma". Barnvaktsprogram kan slå väldigt snett. På tal om ISP. Min heter Telia. Fick ADSL för några veckor sedan, strular HELA tiden, får inte ens ett IP-nummer. Kommer inte ens ut på nätet just nu kör jag på gamla 56k-modemet. Att inte ens kunna hämta sina mejl, det är fan värre än sanering. Någon annan Telia ADSL-abbonnent som upplever samma frustration som jag? Kanske dags för en artikel i ämnet?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-08-10 16:13:00
|
Janne. |
Hej Mikael. Då jag fick ADSL så var det problem 2 månader. Det påstods att det fanns signal. Jag tröttnade, skrev ett fax som jag sände till telias kontor i Göteborg. Jag skrev att då deras kompetens inte var tillräcklig för att köra deras egen utrustning, så att dom skulle hämta sitt skit. Efter en timme så ringde det en kille till mig och det tog en dag för en tekniker att konstatera att signalen inte fanns hos mig. Fei i stationen. Sedan dess så har det gått problemfritt i 1 år. På dom bara.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-08-10 16:24:00
|
Mikael V |
Tack för ditt svar Janne. jag har mejlat dem, undrat vad deras policy är angående icke levererade varor? Supporten undrar om felet ligger hos mig. Jag svarar att jag har viss kompetens i ämnet, felet ligger INTE hos mig. "Det var ett stationsfel, men det ska fungera framgent" svarar de. Sen kraschar det igen! Jag ringer supporten, felanmäler. Ringer min vän som har samma uppkoppling, fungerar inte hos honom heller. Nu har vi bestämt. WE R GONNA GIVE THEM HELL!!!!
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-08-12 12:20:00
|
Jocke |
Jag har jobbat i Telias Kundtjänst, visserligen enbart med fast telefoni och Internet ej bredband, men jag fick även ta hand om en hel del missnöjda bredbandskunder. Och vi i kundtjänsten var INTE nöjda med hur bredbandsavdelningen fungerade, men det är inte personalens fel. Det är Telias ledning som just nu skär ner för att spara en jävla massa pengar så aktieägarna ska bli nöjda. Så om ni tänker ge någon hell, se då till att rätt personer drabbas.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2002-08-12 12:22:00
|
Jocke |
För övrigt tror jag inte att Danska TELE medvetet cencurerar en sida som Sourze. Så pass stor makt har inte Pia K i Danmark ännu.
|
|