Hur svårt ska det vara?

Inlägg #1: Postat: 2002-08-08 23:20:00
Marcus P
Faktum är att du pratar goja. Det du påstår sägs inte i artikeln däremot kan man klippa ihop den så att det gör det. Vill du ha nån att bråka med får du faktiskt leta upp nån annan.
Inlägg #2: Postat: 2002-08-09 15:58:00
Samuel Sirén, svar på svar 1
Det framgår med all önskvärd tydlighet av artikeln att du i de tre exempel du tar upp betraktar din ståndpunkt som "moral" och den motsatta ståndpunkten som "bekvämlighet". Vidare anser du uppenbarligen att denna distinktion är väsentligare än vad som faktiskt är sanning och fakta. Detta kan var och en som är någorlunda läskunnig konstatera.
Inlägg #3: Postat: 2002-08-09 16:01:00
Samuel Sirén, forts
Fast eftersom du uppenbarligen gått från att förfäkta en stollig ståndpunkt till att förneka att du någonsin förfäktat den stolliga ståndpunkten, får vi väl glädja oss åt att du synbarligen kommit till lite senkommen, men ändå insikt om att den ståndpunkt du förfäktade var stollig. Fast Allan blir förstås besviken!
Inlägg #4: Postat: 2002-08-09 23:08:00
SHQ på 2-4
Du förstår inte riktigt när du gjort bort dig va?
Inlägg #5: Postat: 2002-08-10 01:34:00
Samuel Sirén, svar på svar 4
Jodå, men apropå ämnet dvs att göra bort sig, kan du inte berätta för oss vad dina föregivna "tio års erfarenhet av valutamarknaden" egentligen består av?
Inlägg #6: Postat: 2002-08-11 10:10:00
SHQ på 5
Men kära Samuel. Det har jag ju upplyst dig redan om ett tjugotal gånger och inte ids jag undervisa dig i ekonomi och erfarenher från mitt jobb.
Önskar du det får jag väl specialsy ett föredrag åt dig men då får du också betala standardpriset för en sådan session.
Inlägg #7: Postat: 2002-08-11 10:11:00
SHQ forts
Dessutom tar vi den debatten under rätt kommentarslinga. Det skall väl en gammal swnet.politik kille som du komma ihåg? Seså, berätta nu för oss om "Hemidan i fråga riktar sig sannolikt till en liten och bland världens ledare speciellt utvald krets. " Det vill vi verkligen veta mer om.
Inlägg #8: Postat: 2002-08-11 22:59:00
Samuel Sirén, svar på svar 6-7
Du värjer dig i vecka efter vecka och med näbbar och klor emot att berätta vad dina föregivna "tio års erfarenhet av valutamarknaden" egentligen består av. Men vem kan väl egentligen klandra dig för det?
Laddar...