Kidnappad, förnedrad och bortförd

Inlägg #1: Postat: 2002-08-07 13:31:00
Johan Waldhe
jag kan bara säga att fortsättning på artikeln kommer snarast, fiktiv schmiktiv! och dessutom räknar människor i allmänhet med att polisen gör sitt jobb om de släpar in någon i en bil.. skulle du ifrågasätta detta även om du inte sett huruvida personen ifråga gjort något olydigt? just det. och för övrigt så behandlar jag INTE polisenkåren rätt av, det finns säkerligen en övervägande del som är bra på att göra sitt jobb.
Inlägg #2: Postat: 2002-08-07 14:54:00
ingo
Det hela var också under sista april.. och polisen har väldigt mycklet att göra. Så antar att detta var en quick-fix på problemet med stök på stan.. Har hört att de gjort liknanade saker vid demonstrationer i sthlm... så detta är sannerligen ej fiktion..
Inlägg #3: Postat: 2002-08-08 04:27:00
typiskt
Ok polisen har mycket att göra så de väljer ut en oskyldig som det kör ut i skogen. Du hör själv hur dumt det låter.
Det verkar inte vara någon "quick fix" snarare tvärt om. Jag vidhåller att det är ett kåseri utan sanning.
Förresten, om du har svårt att hitta på bra argument kan du säkert få några tips att kåsören; han har ju iallafall fantasi.
Laddar...