|
Inlägg #1: Postat: 2002-08-05 14:45:00
|
|
Lena V |
Hm, vill jag inte?; Hahah, just kidding chica!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-08-05 22:48:00
|
|
Juanita |
Det är en mycket intressant text. När jag såg Iza på löpsedeln så höll jag på att spy; vad vet den där lilla bimboskådisen om femism? Vad är det hon vill ha sagt med den dumma texten? Jag var tvungen att kolla in den texten hemma på min dator och då blev det hela bara värre. Synd att puckon tar upp majoriteten av textmassan i Aft och exp, eller synd att folk inte läser DN och SvD, där släpps inte bimbovrak in.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-08-06 15:24:00
|
|
Mikael S |
Ha, vilken fjantig låtsas-elitism Juanita står för. Släpps inte bimbovraken in på Dn och Svd? Herregud, hela DN är ju en orgie i pretentiösa "bimbovrak". Vad hon vet om feminism? Vad vet du om henne? Fy fan vilket jävla småstads-tant-inskränkt mentalitet ni besitter. Hur kan man vara tant och ändå så pass ung som jag förstått att du är?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-08-06 19:54:00
|
|
Juanita |
Du uppför dig som en idiot, tror du att DN eller SvD skulle ha detta på sin löpsedel: Ett smakprov på Kayos nakenbilder. Skulle inte tro det, men å andra sidan så är det åt det hållet som det blåser.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-08-07 10:18:00
|
|
Mikael S |
Nej, förmodligen inte på sin löpsedel. Men vad hjälper det när journalismen inne i tidningen är precis lika dålig som hos AB eller Exp? Att DN försöker leka pretto hjälper föga när journalisterna är dåligt bildade och inte förstår när de luras, eller själva luras. Den som mäter kvaliteten på löpsedlarna för hela tidninegn är nog den som uppför sig som en idiot.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-08-07 15:36:00
|
|
Juanita |
Ok, så du tror inte löpsedeln talar för tidningen? Jag läser alla fyra tidningar, men köper endast DN. Vad tror du att du är? Ett facit?
|
| |