Inlägg #1: Postat: 2002-08-02 15:09:00
|
Ingo |
Way to go Johan!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-08-02 16:03:00
|
Stefan |
Vilken trygghet det är att veta att vi har en poliskår i Sverige som värnar om medborgarna och inte begår övergrepp mot oskyldiga. Förtroendet för polisen ökar exponentiellt varje vecka, minst. Och visst känns det bra att veta att om du gör en anmälan så kommer polisen att se till att de skyldiga ställs till svars och får sitt rättmätiga straff. För inte håller de varann om ryggen inte, nänä. Sånt förekommer inte i vår snälla och väna poliskår.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-08-02 16:20:00
|
Michael Lundahl |
Och den här vansinniga historien är det meningen att man ska tro på? Fullständigt utan anledning skulle alltså ett par poliser slängt in dig i en polisbil, kört iväg med dig och dumpat dig någonstans i ödemarken? Tja... jag kan ju inte motbevisa dig så jag får ju erkänna att det KAN vara sant... men detta var det absolut *konstigaste* jag någonsin hört talas om. En rimlig förklaring skulle kunna vara att det var frågan om falska poliser. Visade de någonsin ID-brickorna?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-08-05 20:44:00
|
Anna |
Vilket sjukt sätt Polisen behandlade dig på. Blev du utskickad i skogen eller? Hur kom det sig att de bara haffade dig och tvingade in dig i bilen. Var det sysslolösa hormonstinnade Poliser som ville visa sin makt. Anmäl dem, det tycker jag! Så behandlar man ingen människa. Inte ens en person som skulle vara skyldig till något. mvh Anna
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-08-06 11:49:00
|
jaxx |
Visst, visst. Du bara stod där helt fredligt... låter rätt märkligt må jag säga
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-08-06 16:54:00
|
Börje |
Nämen? Vad fan hade du gjort egentligen? Har du ett ovanligt fult tryne, tyken uppsyn eller en sjujävla otur fel plats vid fel tidpunkt? Har aldrig hört talas om nåt liknande, iaf inte i Sverige, och inte på 2000-talet. Om det gick till såhär är det ju förjävligt. Om du har hittat på det så grattis till en livlig fantasi. Om du ljuger, så, ja, you had me fooled for a while.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-08-07 11:01:00
|
typiskt |
Ok, ett kul kåseri, men det är fiktivt och påhittat.
Polisen har bättre saker att göra en att haffa "oskyldiga". Dessutom, stod du utanför Harrys måste åtskilliga ha sett det hela.
Lustigt att så många köper historien rakt av, eller instämmer de bara för att de ogillar poliser och hoppas vinna något på att misskreditera poliskåren?
Men som sagt... kul läsning förövrigt.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-08-07 15:48:00
|
David O |
Dina vanner skrattar fortfarande och annu mer efter att ha last den har artikeln. Bra skrivet!
|
|