Otrohet - kvinnans rävspel

Den här tråden diskuterar artikeln Otrohet - kvinnans rävspel.
Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2002-12-30 23:56:00
Diane C.
Kvinnor och män båda könen är kapabla för att bara otrogen.Ingen ängel finns på jorden.Män tror att de är en macho som kan föra fina gentlemannens hit för att fånga kvinnans hjärta.Kvinnor tror de är vackra nog för att fånga uppmarksamhet av männen och tror att de tar vem de vill.Varför måste man alltid betygsätta allt vilken är värst eller bäst.Ingen nog i denna jord som är perfekt .
Inlägg #22: Postat: 2003-01-03 19:42:00
Erik
Påminner mig om ett marockanskt ordspråk jag hörde en gång: "I marocko låter kvinnorna männen vara män. Alla vet ju att det är kvinnorna som bestämmer iallafall"
Inlägg #23: Postat: 2003-01-08 01:16:00
agda den försagda
damen behagar skämta, inte tusan behandlar man en tjejsare som en gudinna, nä det enda som duger är öga för öga-jämlikhet, dvs att båda har ett eget liv, egna intressen, egna och gemensamma vänner och ser till att förvalta sitt pund, jag har hand om ungarna och han har hand om maten, hushållet, bilen, sommaren och kontakten med familj o släkt...
Inlägg #24: Postat: 2003-01-11 04:22:00
Sofie
Det är precis där för man är intresserad av andra män det är fan det bästa jag läst för det vara bra sååå sant!!
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...