Inlägg #1: Postat: 2002-07-23 12:18:00
|
Sara |
Ja, det är ju precis det man så lätt är rädd för att vara. Allt som inte är snyggt, snällt, charmigt och sexigt.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-07-23 22:19:00
|
Karro |
Du Gnurf , jag tror att du är ganska trist, en sådan som alltid skryter om sex, som tror att du kommit till världen för att vinna VM i avancerat sex och flest partners. Ni brukar vara väldigt trista att höra på, dessutom brukar ni vara egotrippade och känslokalla.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-07-25 19:01:00
|
skelettkuken |
Om man som gnurf tycker att en plågsam lek som "jag har aldrig" är kul så är man fan i mig trist och tråkig själv. Kvinnor och män som skryter om sex är det osexigaste som finns.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-07-26 16:26:00
|
NN |
Just det, kvinnor och män som skyter om sitt sexliv är det osexigaste som finns. Gäsp gäsp
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-08-11 14:05:00
|
Wiberg |
Skitbra artikel. Du skriver om de unga svenskars syn på sexlivet, mycket av det du skriver är sant, det står jag för. Själv är jag bara 27 men vet hur det var för bara 5 år sedan. Förvisso har jag varit den som har varit den "torra", jag har inte gillat att snacka om mina "erfarenheter" vilket kanske inte är så många, vem vet?
Å andra sidan vill jag gärna tro att de jag umgås med idag har kommit ur det stadiet att snacka om sånt hela tiden... Stå på dig bara ;-
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-04 14:20:00
|
C |
Stackars Sara.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-10-06 22:47:00
|
Amelie |
Trist att det måste bli en sån hetsad stämning mellan folk som är lite lagom ointresserade av sex och människor som bara tycker att det ar så skööönt...och vill exprimentera Vi måste ju försöka påminna oss om att livet inte är nån trist tävling i vare sig sex...eller på något annat plan. Vi får sluta att envist och av rädsla jämföra oss med varandra på det där sättet. End of story.
|
|