|
Inlägg #1: Postat: 2002-07-22 10:13:00
|
|
va sa du? |
YES!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-07-22 12:13:00
|
|
Daniel Lundberg |
Du skulle kunna försöka ändra inställningen genom din tidning. Den har trots allt många läsare.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-07-22 19:03:00
|
|
Christer H |
Jag förstår inte alla dessa artiklar om "vad man får och inte får", "hur man skall vara", hur man ska klä sig, osv. osv. Och oftast håller den som säger det författaren inte alls med, utan de krav som räknas upp verkar komma från någon osynlig makt...samhället, media, modeindustrin. Varför inte göra som du själv vill ist? Byt umgänge om de har så inkrökta uppfattningar. Knulla på! med gummi eller utan... CH
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-07-22 20:22:00
|
|
Robin Petersson |
Mycket intressant Sara. Av de fa sakerna Sverige ar kant for, sa ar den sexuella friheten en av de storsta. Det ar typ bara Volvo, ABBA, och blondiner som ar storre...och blondiner och den sexuella friheten ar ungefar samma sak. Svenskar ska vara valdigt stolta over vad dom har, sa forlora inte den sexuella friheten vi ar kanda for.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-07-22 20:27:00
|
|
Jag |
Ja, jag är verkligen glad att jag inte är ung idag, det där med sex har blivit ett ända stort KRAV. Det ska vara de mest avancerade grejor för att duga, fingrar i anal osv. Usch säger jag. "Sexexperten självutnämnd har drivit upp kraven på unga tjejer enormt.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-07-23 01:39:00
|
|
Gnurf |
Du är i sanning ett freak....trist, torr, mesig...säkert född gråhårig...*usch* ;-
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-07-23 11:31:00
|
|
Neona |
Vägrar alltid leka lekar typ jag har aldrig eller sanning eller konsekvens. Varför ska andra veta vad jag gjort eller inte och vad har jag för intresse av att veta vad andra gjort eller ej? Lekarna är till för dem som vill skryta om sitt sex liv eller låtsas att de har ett.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-07-23 12:40:00
|
|
Lia |
Ja, ve den som bara vill ha"vanlig sex", inte är intresserad av vare sig handlovar eller dildos. Men jag personligen tror att alla dessa saker behövs ibland för att "överrösta" astt det inte finns några djupare känslor. Finns det det räcker det långt med att krypa in i en varm famn.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-07-23 22:19:00
|
|
Gert-Olle |
Månnoderna är inga planeter. De är månens skuggor på ekliptikan. De berättar om vår karma, resultatet av våra tidigare handlingar, tillsammans med retrograda planeter. Kuken sprutade rejält och den första strålen var det sån kraft i att den träffade henne i ansiktet. Då slog det mig: Om man hoppar 80 meter rakt ner från en kran med ett snöre runt foten, då kan man ju inte vara helt normal. Bungyjump. Vad ska det vara bra för?
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-07-25 16:52:00
|
|
Baltazar |
Mkt bra artikel. Jag mår direkt illa när folk börjar leka sådana lekar. Avskyr den där trissade och fnittriga stämningen... Bara avskyr den helt enkelt. BLÄ!
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-07-25 20:26:00
|
|
alibaba |
Skönt att det finns kvar folk som du!
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-07-28 19:46:00
|
|
Lena |
Kom till att tänka på en artikel i tidningen Amelia, några kvinnor skulle berätta om hur ofta dom hade sex och hur många partners dom haft. En kvinna hade inte haft sex på 2 år, hon ville vara helt anonym, men dom som haft 30 eller ännu flera parners ställde glatt upp med namn och bild. Till synes jättestolta över sitt höga antal parners, en hade skrivit upp alla i en bok, varför frågar jag mig.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2002-07-31 17:23:00
|
|
helena |
fantastisk bra artikel...
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2002-08-11 14:32:00
|
|
Iréne |
Tänk va skönt sexliv vi hade på 40-talet. Efter dansen följde killen med till porten där vi kysstes och hånglade.Jag kände hans hand över bröstet och sedan ner mellan benen och det slutade med att han pullade mej. Hela tiden kysstes vi och ibland gick det för mej. Sen sa vi godnatt och något mer hände aldrig. Först när vi träffats ett antal gånger blev det samlag. Men aldrig efter enstaka portträffar efter en danskväll.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2002-08-12 00:06:00
|
|
sara |
fler som dig sara, det hade gjort verkligheten lite mindre tryckt.eller nått...ja
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2002-10-29 00:33:00
|
|
jens |
bra! .. håller med dig totalt.. sexuellt tvång har inget med sexuell frihet att göra
|
| |