|
Inlägg #1: Postat: 2002-07-18 13:15:00
|
|
SHQ |
Jag skrev inte det för det lät som skyt man ALLA tjejer som utstrålat eller spelat på sex har - med grova ord - blivit livrädda eller ganska normala när dolmen sprätt ur filingen. Vanliga arbetarbrudar som har tråkiga jobb är sjövilda.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-07-19 09:37:00
|
|
Unni |
Nåja, lite generaliserande, kanske. Men det är nog så att många tjejer har en tendens att intellektualisera sitt sexliv. Visst kan det vara bra att analysera sina känslor och sitt beteende f a om det är destruktivt men kanske inte under pågående akt, så att säga.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-07-19 09:42:00
|
|
Unni |
Dessutom har väl prestationshetsen vunnit mark även på detta område, och har man som ideal att högprestera mentalt är det kanske inte så lätt att släppa loss. Vilket ju paradoxat är kontraproduktivt i sexsammanhang.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-07-20 15:44:00
|
|
Erika |
Min erfarenhet är att män blir mycket mer upphetsade av en upphetsad kvinna än av en vacker när man väl hamnat i sängen.
Det ena behöver inte utesluta det andra, men det verkar som om vi tjejer kan ge blanka fan i valkar och andra löljliga komplex. De älskar oss som vi är där och då. Kåta, varma och inte rädda för vår egen njutning!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-07-22 13:38:00
|
|
SHQ |
Absolut. Det ena utesluter inte det andra. Jag har dragit hem porrpaket som varit sjövilda dom med men jag håller med Unni. Det är inte bara hetsen det är att det ens PRESTERAS i sängen som är fel. Jag och mina partners har njutit mest när jag tänkt minst och handlat utifrån mina känslor och upplevelse. Dessa två utesluter varandra.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-07-22 15:44:00
|
|
Unni |
För mig är det så att det sex man läser om, och som förutsätter en massa tekniska habrovinker, massageoljor och f-n och hans moster, det gör mig så mentalt alert att jag har svårt att komma i det där "utomkroppsliga" tillståndet. Bäst att koppla bort hjärnan och låta instinkterna göra jobbet.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-07-24 00:17:00
|
|
SHQ |
Nu börjar du komma någonvart. Upplevelse är en känsla och ingen känsla. När man känner varandra så kan dock börja krydda lite. Man kan göra 20 roliga prylar med bara ett par stayups. fan, varför får vi män att låta det som en survivalcourse med McGyver?
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-07-24 00:17:00
|
|
SHQ |
Nu börjar du komma någonvart. Upplevelse är en känsla och ingen känsla. När man känner varandra så kan dock börja krydda lite. Man kan göra 20 roliga prylar med bara ett par stayups. fan, varför får vi män att låta det som en survivalcourse med McGyver?
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-07-24 10:23:00
|
|
Unni |
Det finns ett ingenmansland mellan medvetenhet och reflexer. Efter hand lär man sig hitta dit och inser att det är ett eget nirvana man kan ta i besittning när som helst. Skulle kunna beskriva mer handfast vad som sker där, men lämnar det därhän just nu.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-07-30 18:42:00
|
|
SHQ |
Okej rå.
|
| |