Inlägg #21: Postat: 2002-07-17 09:40:00
|
Jacob |
Håller med Jocke. Att göra politik av människors lust är ju helt otroligt! Kan det bli tråkigare? Låt folk göra vad de känner för. Som någon föregående talare skrev - alla tycker inte lika. Ingen påstår väl att man ska TVINGA någon till något? Vill man så vill man. Vill man inte så vill man inte!
|
|
Inlägg #22: Postat: 2002-07-17 09:48:00
|
tokanka till Michael Lundahl |
Blev irriterad och besviken på Michael som inte tolkat min kommentar rätt.... För jag antar att jag var en av dom 3 som du skrev.
Jag tyckte det skrivna var härligt, men det låter lite väl otroligt för att vara sann. INTE SVÄLAPARTIET ´, utan att hon sög av hennes kille när dom andra tittade på!!!
|
|
Inlägg #23: Postat: 2002-07-17 11:50:00
|
Tom |
Tja, vissa grejer kan man ju göra om det gör partnern väldigt upphetsad. Kvinnors "fittsaft" smakar generellt rätt illa, och är väl inte särskilt trevligt att känna av då man ger oralsex...men de brukar vara väldigt uppskattat, så tja..so what. Jag lider inte direkt av det, och det gör inte min partner heller när hon sväljer...trots att det nog inte är det bästa hon vet.
|
|
Inlägg #24: Postat: 2002-07-17 12:51:00
|
Till Jocke och andra |
Ingen har väl skrivit illa om de kvinnor som tycker om sperma. Jag har skrivit någonstans kvittar var att jag absolut inte vill ha sperma i munnen och alltså än mindre svälja men jag har inte och ingen annan heller vad jag kan se skrivit att kvinnor som gillar det är sämre. Var och en blir salig på sin fason, vill ngn kvinna svälja sperma så OK för mig även om jag har fruktansvärt svårt att fatta det.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2002-07-17 13:57:00
|
Frida Frigid |
Usch. Jag säger då det, det ska vara missionären varje lördag kl.21, inget annat. Allt det här ni talar om är ju orent snusk och perverterat. Vart är världen på väg?
|
|
Inlägg #26: Postat: 2002-07-17 21:15:00
|
Mats Ström till tokanka |
Ah... Så det är alltså inte sväljandet av sperma som gör historien till en lögn, utan att de hade publik? Ledsen, men samma sak gäller här som i alla andra lägen. "Bara för att du inte..." Det finns till och med termer för det om det är lite mer extremt. En sådan person kallas för exhibitionist respektive voyeur. Du har aldrig varit i en sexuell situation med andra i närheten? Ditt val, men jag har varit det. Gör det mig till en lögnare med?
|
|
Inlägg #27: Postat: 2002-07-18 07:47:00
|
Ingrid |
Att suga kuken är ju en del av knullet. Ingen separat företeelse. Medan jag suger kuken så pullar min kille min fitta och tar mig både bak och fram . När det går för oss så sväljer jag ibland och ibland sprutar han satsen mellan mina bröst. Men som sagt allt ingår i samlaget.
|
|
Inlägg #28: Postat: 2002-07-18 08:49:00
|
tokanka till mats ström |
Jag fattar väl att det finns en hel del som har haft sex när någon annan tittat på...men det hör inte till vanligheterna...eller?
Erkänner faktiskt att dra slutsatsen att delar av berättelsen är lögn är inte riktigt rättvist.
|
|
Inlägg #29: Postat: 2002-07-19 02:20:00
|
men va f... |
Jag slickar gärna min tjejs fitta, det är vått och roligt, och jävligt upphetsande för oss båda. Det smakar inte jordgubbar, utan fitta. Det är okej.
Hon suger gärna av mig, och sväljer också. Det är också jävligt upphetsande för oss båda. Smakar inte dock heller jordgubbar.
Men att det skulle vara äckligt? Va faan, det är väl isf rätt äckligt att stå och slafsa i andra människors munnar, fulla med spott och matrester. forts
|
|
Inlägg #30: Postat: 2002-07-19 02:22:00
|
men va f... |
forts
Låt nu inte bacillskräck eller prydhet sabba nåt som ju ska vara och är superskojigt för bägge parter. Ge och ta, och var glad!
och, MORALISERA INTE ÖVER ANDRA! Det är väldigt arrogant.
Puss och kram, och lycka till!
|
|
Inlägg #31: Postat: 2002-07-19 22:31:00
|
? |
Jag moraliserar inte över andra men jag t skulle aldrig få för mig att ta sperma i munnen, om det smakar äckligt vet jag inte för jag har aldrig smakad och kommer aldrig heller att göra det. Bara tanken får det att vända sig i magen på mig. F övr gillar jag sex och har det ofta. Ingen behöver tycka synd om mig för jag inte vill ha sperma i munnen, det betyder inte att jag pryd eller något.
|
|
Inlägg #32: Postat: 2002-08-06 11:07:00
|
Joakim Johansson |
Det är väl ingen fan som tvingar dig heller??
|
|
Inlägg #33: Postat: 2002-08-08 21:50:00
|
Emmi |
Alla här verkar ju tycka att de mest omoraliska e sväljandet och publiken. ingen tänker på att de satte sina och andras liv i fara!
|
|
Inlägg #34: Postat: 2002-08-09 09:17:00
|
JG |
Jag tycker att bergsklättring ser otäckt och farligt ut! Dom kan ju ramla och slå sig! Jag har frågat alla mina väninnor och alla tycker likadant så ingen av dem skulle drömma om att prova det! Så därför VET vi att det egentligen inte finns några bergsklättrare, allt är bara lögn! Och ingen har heller bestigit Mount Everest, för det är också bara påhittat!
|
|