|
Inlägg #1: Postat: 2002-07-08 18:23:00
|
|
Nicke Lilltroll |
Åsiktsdemokratiatt alla skall få tyckaär den på retur på Sourze?? Vad säger Du, Ramona??
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-07-08 18:32:00
|
|
DF |
Det är väl skillnad mellan en åsikt och personliga påhopp? För mig är det i alla fall en skillnad.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-07-08 18:46:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Läst igenom din hemsida. Såg att du har judiskt påbrå som jag själv har. förstod inte riktigt det där om din far, om han lämnat er i Sverige eller försvunnit i Europa tidigare. Ta kontakt med judiska församlingen om du inte redan gjort detta. De kanske kan hjälpa till? Du borde verkligen läsa en del doktorsavhandlingar jag har om E-demokrati.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-07-08 19:46:00
|
|
Lena V -klippt och klistrat |
Hej du, jag har saxat lite från en av dina gamla artiklar, nämligen; Varför fungerar inte mångkulturen. Kanske ligger svaret - i det du anser vara påhopp - helt enkelt i dom åsikter du presenterar. Håll till godo och ta dig en liten funderare.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-07-08 20:12:00
|
|
Juanita Gina Zanetti |
Vet du vad Ramona, gå förbi Göteborgs högskolan/universitet och hämta litteraturlistan som de använder sig på statsvetenskap där. Chau.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-07-08 22:00:00
|
|
Ben. Citat från Ramonas hemsida. |
"Jag avskydde Olof Palme och hans arrogans,kommunisterna har jag alltid avskytt," Vad menar du med arrogans? "Kommunisterna, förlåt vänsterpartiet, vill framställa sig som feminister och
och därför uteslöts en man ur partiet som fick betalt för att medverka i porrfilm." Du tror Bo Lundgren hade gjort annorlunda? Knappast!
|
| |