|
Inlägg #1: Postat: 2002-06-28 23:16:00
|
|
vulgaris |
De visar på alternativ till den in-skränkta heterosex-norm som lagt en hämsko på människans naturliga in-stinkter och böjelser i snart tvåtusen år. Som progressiv människa blir man ju alldeles mörkrädd för de reaktionära krafter med dolska avsikter som dväljs i grumligt vatten där inte minst kristdemokrater och vissa andra fiskar.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-06-28 23:17:00
|
|
vulgaris |
Jag blir så glad när jag ser killar utklädda till dalkullor paradera under Stockholm Pride- festival tillsammans med unga flator och bögar med texten "nyknullad" på sina tröjor. Det visar ju vilket avspänt och naturligt förhållande de har till sex. Sånt visar att dessa hopplöst reaktionära homofober har fel när de hävdar att flator och bögar är översexuella.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-06-28 23:19:00
|
|
vulgaris |
Finns det något mer naturligt än en karl som klär sig i kjol, med makeup och högklackade skor, finns det något mer naturligt och normalt än vuxna män som tycker om att föra in sitt könsorgan i nån annans ändtarm? Det är heterosexualiteten som är det onormala och avvikande. Bögarna, flatorna och transpersonerna visar hur tanken med kärnfamiljer är alltigenom sjuk.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-06-28 23:20:00
|
|
vulgaris |
Kärnfamiljen skapar bara neurotiska avvikare som ofta blir intoleranta mot andra människor med annan uppfattning. Alla försök att misskreditera nya spännande förhållningssätt gentemot föråldrade könsstrukturer måste med kraft fördömas och bekämpas med alla till buds stående medel.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-06-29 10:30:00
|
|
Lennart |
vulgaris du har allt mitt medlidande stackars människa.
Jag hoppas att du kan lyfta dig från dina mindrevärdigetskomlex!
Arma människa!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-06-29 10:55:00
|
|
Lennart |
Vid närmare eftertanke är inte du vulgaris väldigt intolerant mot människor som är heterosexuella?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-06-29 22:22:00
|
|
vulgaris |
Skrämmande att du inte ens märkt ironi i min text. Skrev jag så där övertygande? :-
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-06-30 19:33:00
|
|
Lennart |
vulgaris
Du var mycket övertygande!
Pinsamt värre!! :-
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-07-02 14:09:00
|
|
Jonas |
vulgaris, har du ingen distans? tror du att det som sker på pridefestivalen är repr. för homosexuella.?..suck. Dessutom, varför polemisera? Varför måste det ena vara rätt o det andra fel? Varför kan inte båda vara rätt? Har du tänkt på det?
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-07-02 14:11:00
|
|
Jonas |
Skrämmande att du inte ens märkt att homosexuella just INTE klankar ner på heterosexuella som du gör i din ironiska text med homofobiska undertoner...Ingen homosexuell är rädd för det heterosexuella, det handlar bara om att de homosexuella skall bemötas med LIKA respekt inte MER som heterosexuella
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-07-02 14:12:00
|
|
Jonas |
"finns det något mer naturligt och normalt än vuxna män som tycker om att föra in sitt könsorgan i nån annans ändtarm" hur gammal är du vulgaris? Har du missat att de flesta heterokillar utövar detta alt. vill utöva detta med sina flickvänner?
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-07-12 16:25:00
|
|
vulgaris |
Om det som sker på pridefestivalen inte är representativt för homosexuella, vem representerar alla dess deltagare då?
Vad då respekt? Blir jag inte kallad för homofob så fort jag inte uppskattar en bögs sexuella närmande?
Även om vissa heterokillar utövar analsex betyder inte att sånt kan betraktas som naturligt. Faktum är att de flesta tjejerna tycker sånt är obehagligt och äckligt.
|
| |