Häcklare, läs barnläkarnas krav!

Den här tråden diskuterar artikeln Häcklare, läs barnläkarnas krav!.
Inlägg #1: Postat: 2002-06-30 15:23:00
Monica Bodling
Ojdå, värst vad tysta häcklarna blev!
Inlägg #2: Postat: 2002-07-01 11:00:00
Niklas J
Monica! Jag antar att det är mig du kallar "häcklare". Om du tycker att det är att häckla när man framlägger andra fakta än dina egna, så tar du fel. Allt jag ville var att du skall börja fundera över om det inte är bra att grunda sig på just fakta när du skriver. Här bifogar du det, bra! Men jag har nu läst barnläkarnas krav, och jag kan inte någonstans hitta en rad om att dagis i sig är farligt, eller att barnläkarna menar att det är sossarnas eller feministernas fel att barnen mår dåligt.
Inlägg #3: Postat: 2002-07-01 11:22:00
Mikael S
Inte ens de fakta du hänvisar till stödjer ju dina rabiata åsikter. Att du dessutom t.ex. inte replikerat på Niklas J:s välgrundande artikel säger ganska mycket. Vidare är det ganska roande att se att DU pratar om att se nyanser. Det är väl just det du hittills inte visat en enda tendens till..60-70 artiklar till trots.
Inlägg #4: Postat: 2002-07-01 22:03:00
Jenny N
Det finns ställen där det finns varken feminism eller jämställdhet. Vissa mellanösternländer t.ex. Under Talibanerna var det förbjudet i lag. Tror du verkligen att barn får det bättre i ett sådant samhälle ?
Det är bra att du vill ge barn en röst fast jag är inte säker på om barnen fått det bättre om du fått råda.
Inlägg #5: Postat: 2002-07-06 00:55:00
Tomas
"Mitt syfte är dock gott". Det sa Hitler med, sådana kommentarer skall man akta sig för.
Laddar...