|
Inlägg #1: Postat: 2002-06-26 20:05:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Det borjar ta helt sjuka former, speciellt hos er tjejer. Nu nar sommaren ar har kan man sitta och kolla tits&ass samt sjuka prylar hela dagarna. Jag forsoker hetsa min tjej jamt for att fa lite jamstalldhet i forhallandet! Kolla den dar killen, javligt snygg! Har saker fet balle oxo, vad tror du? Blir alltid : Lagg av! till svar...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-06-26 20:05:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Jag kollar bade killar och tjejer, manniskor ar intressanta att kolla pa och killar ser mkt val nar en annan snubbe packar feta pickadollen i brallan, bara att alla inte vagar snacka om det, we see!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-06-26 20:08:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Det sjuka e, nu ska jag komma till slutklammen. Jag stallde henne och ett par tjejkompisar till henne mot vaggen. Vaffan kollar ni inge balle eller? Kollar ni inga hunks? Jag ser ju fler snygga killar an ni gor! Svaret blev lite kryptiskt att de flesta av dem kolla in tjejer mer, speciellt vilken stil de har, om de e snygga, koola, klader som fan, om de e slampiga eller populara etc.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-06-26 20:09:00
|
|
Abbou |
Fy fittans vad trist att springa runt och jamfora sig med sina egna i den utstrackningen att det kanns intressantare an att kolla in motsatta konet. I sommar ska hon inte komma undan vi ska kolla pa massor av balle sa hon lar sig!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-06-26 21:16:00
|
|
haha |
glöm inte å spana in bröst oxå ;
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-06-26 21:39:00
|
|
Carola |
Fredrik: Hahaha, you make me laugh! Men det är faktiskt så. Var på Kreta förra året. Killar som gick med minimala tygstycken förbi fram o tillbaka dagarna i ända. Det roliga var ändå att alla, precis alla, snabbt som sjutton tog på sig sina solglasögon och satte sig upp. Undra varför;
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-06-26 22:04:00
|
|
Carola |
Förresten Freddy! Hur gick det? Kanske inte fått svar ännu, men hur kändes det? Håller tummar;
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-06-27 04:54:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Tror jag satte den sista idag! Far svar om tva langa javla veckor... Bra forsta text forresten. Haller med SHQ, du utvecklas. Har kommit pa att jag gjort det en hel del oxo sen jag borjade skriva har. Det ar kul!
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-06-27 07:19:00
|
|
Carola |
Jag har alltid gillat dina texter Fredrik. Man vill lära sig mer, av allt. Jag tycker det är roligt, att få nya infallsvinklar, nya synsätt osv. Man lär så länge man lever. Förhoppningsvis, bäst att tillägga: Klart att det kommer en o annan svammelgrej ibland, men det tror jag hör till. Sen så gillar jag svammel också ibland, men då är det svammel, ironi, sarkasm osv.
|
| |