|
Inlägg #1: Postat: 2002-06-26 18:38:00
|
|
Carola |
Mycket bra Sten! Hm, jag såg alltihop igår. Men Lasseman drog inga dikter igår. Tacka vet jag Povel Ramel! En pärla mitt i smeten. Såg också en skymt av allas våran Sickan Carlsson, gillar henne. Berghagen 7 avsnitt 1 mille, jodu. Bra bra bra Sten!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-06-26 19:32:00
|
|
Lena V |
Igår kom en tjej 28 år in på kiosken och när hon fick syn på löpsedlarna utbrast hon; Åhhhh börjar allsången ikväll, jag har faktiskt längtat!! Hum, tänkte jag och beslöt mig för att ge Lasse en chans. Tio över åtta hade jag fått nog. Då hade Lasse hunnit tjoa och sjunga ett par egenkomponerade sånger. Naturlighetsgrad: 2/10, Underhållningsvärde: 2/10, Sjugamedvärde: 0/10
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-06-26 19:40:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Vi far helt enkelt kirra en T-shirt at dig som det star "who the fuck is Lasse Berghagen" pa. Du kommer krossa pa stan med den, jag kan se det framfor mig! Sjalvklart ska den vara i modern tappning och vara av magtrojje variant ;- Sten-Coolt!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-06-26 21:50:00
|
|
suz |
tro det eler ej men jag och en kompis brukade träfas och äta middag och sen sitta och sjunga til allsång på skansen ! vi spelade även bingolotto ihop, är det jag som börjar bli gammal ? saknar båda programmen här,,
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-06-27 10:40:00
|
|
Bertil |
Bra med en passning i allt glittrt runt Lasse. Men det behövs väl lätta program också.2,3 miljoner tittade. Otroligt. men det behövs nog mera nästa gång om de skall komma tillbaka
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-06-27 12:53:00
|
|
Kalle G |
Vad exakt är det egentligen du retar dig på? Att en svensk artist med 30år i branchen får synas i TV? Att han sjunger sina egna låtar? Att han får BETALT Usch, fula ord! för det? Att andra artister får vara med? Eller försöker du bara distansera dig till den tidigare töntförklarade L.B. och markera att du minsann står över så enkla folkliga nöjen som allsång? Påminner om en debatt här för ett par veckor sedan...
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-06-29 14:43:00
|
|
sten |
Lasse skall nu leda allsång året runt "tack vare Aftonbladet", meddelar AB.Bra då kan Skansen förnya sig.
|
| |