|
Inlägg #1: Postat: 2002-06-26 18:32:00
|
|
SHQ |
Den frågan är så viktigt att det kan komma en 300 artiklar till utan att det blir tjatigt. Vad hon skriver om och betalar är hennes problem. Kan du inte skilja på hennes och dina problem samt inte inse vikten av att vi värnar om barndomen så kommer vi alla behöva hjälp. Du kan inte ha barn.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-06-26 20:26:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Stefan, att du av alla tar ett inlagg sa javla skevt som detta under armarna bara for att fragan ar sa viktig forvanar mig. Vem fan ar INTE pa det klara med att barns uppfostran ar viktigt? Men ar detta poangen i kritiken som rasslar in mot Monica? Cmon... Detta va det sarklass javla genomdummaste skit jag last pa lange. Nej, inte amnet, men vinklingen ar ju helt absurd.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-06-26 20:27:00
|
|
Abbou el Rey de la gamba |
Det har val for fan ALDRIG varit tabu att tala om barns uppfostran? Hur kan man dra en sa javla sjuk slutsats? Politikerna jobbar som fan med att forsoka fa ihop losningar, bara for att inte Bodlings har blecket torrt kan man fan inte spotta ur sig vilka galenskaper som helst som att barnet far ge plats at feministerna och sant javla genomdumt skit. Fan jag borjar bli forbannad pa dig javla Bodling.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-06-26 20:27:00
|
|
Abbou aka Papa Jamon Jabugo |
Formulera dina budskap med hjarnan sa kommer debatten att ta fart men fortsatt sahar kommer du bara gora din malsattning en otjanst med dina kontraproduktiva metoder!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-06-26 21:13:00
|
|
Dan |
Oj. Jag tycker artikeln hade flera poänger. Och jag tycker att det är en otrevlig stämning här.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-06-26 22:14:00
|
|
Ante |
Håller fullständigt med Abbou här.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-06-26 22:15:00
|
|
Lennart |
Det är tydligen förbjudet för kvinnor att välja hur de vill leva!
Det är ju faktisk kvinnor som i nio månader bär på ett barn!
Det måste ju rimligen betyda något för en kvinna.
Varför detta hat mot kvinnor som vill stanna hemma med sitt bar
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-06-26 22:42:00
|
|
Lennart |
Abbou el Rey de la gamba
Vårda ditt språk!
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-06-27 00:19:00
|
|
SHQ |
Det är inte artikeln jag kommenterar Fredrik. Saken i sig är så viktig. Däremot blir jag heligt svenskt förbannad när någon skriver som bto gör och taggar du inte ned så tar jag kvällsflyget ned till Barca to get midevil on your arse....HEAR ME TALKING HILL BILLY BOY!!!
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-06-27 04:37:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
I hear you sonny. Anvander for mkt foul language som vanligt vilket gor att jag gor en "Bodling, budskapet kommer bort i texten". I slipped. till bto som du sneade pa. mening 1: stammer till 99 kolla sjalv i arkivet. Mening 2: klingar taskigt med tanke pa Bodlings nast sista inlagg dar hon anklagade feminister for att vara just egoister for att de brydde sig mer om sig sjalv an barnet som dog i Afrika.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-06-27 04:38:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Helt pa sin plats att poangtera att hon sjalv lobbar steinhart for sin sak och skiter fan i barnen i Afrika. Har inte sett ett enda inlagg fran henne om barnen i Afrika. Den sista delen i btos text va emotionell och opassande. Men fakta kvarstar att om man foljt Bodlings tracks sa vet man att det gar isar pa flera stallen, det vinklas vilt och paraleller dras som inte ar helt sunda. Du e the man Stefan men den punkten har jag svart att se du kan havda annat pa.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-06-27 04:47:00
|
|
Abbou |
Hoppas du ser vad jag menar Stefan. Maste lasa dorren inatt ifall du kommer over och whoppar mig nu;- har for mig du kan Krav Maga, har hort det ska va scary shit
btv: "Midevil" menar du nog mideaval vilket betyder medeltid och hanvisar till allehanda trista tortyrmetoder som fanns pa den tidenvarfor kan jag sadant skit och inte vettiga saker?. Men jag fattade poangen anda Papa Bear!
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2002-06-27 10:49:00
|
|
Mikael Svensson |
SHQ, men de är ju sant för guds skull. Bodling har skitit ut artiklar som alla har handlat om samma sak. När t.ex. lite bortkomne Somos gjorde likadant då var du gärna där och högg utmed fotknölarna. Bodlings artiklar börjar bli ett humoristiskt inslag på sourze dock.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2002-06-27 19:02:00
|
|
Monica Bodling |
Att det är tabu tyder alla hatfulla kommentare på. Hur kan man hata någon som vill att barn ska få mer tid med sina föräldrar?
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2002-06-27 22:22:00
|
|
Mikael Svensson |
Hata? Det handlar väl för guds skull inte om att någon hatar dig! Det handlar om att du nu producerat alldeles för många artiklar med identisk innebörd. Såvida du inte har något nytt att säga, föreslår jag att du väntar med en ny artikel tills du kommit med nya uppslag eller argument. Har man läst en av dina artiklar har man lästa alla. Sen hjälper det förstås inte att du är otroligt inkonsekvent, angående dina påhopp på feminismen senast som exempel.
|
| |