Jomen Usch för utvik och "sånt"

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2002-06-26 23:30:00
SHQ
Ja, elisabeth, jag förstår vad du menar men ju mer du listar och vad som faktiskt är desto mer blir begreppet NA ett tak som täcker så mycket så det till slut inte betyder något alls. Jag tror på att kärleken kan skänka dig en faslig massa saker som du kan ge vidare och vilket kan öka din livsupplevelse.
Jag blev kallad NA en gång....jag tyckte det lät så fel och nästan kränkande.
Inlägg #22: Postat: 2002-06-27 09:45:00
elisabeth
sophia>Ska faktiskit överväga saken. Jag får mer o mer att säga.
SHQ> förstår att du blev kränkt. Men jag tycker att det är fel att blanda in kärlek när jag försöker redogöra för ett begrepp. NA, precis som alla andra åskådningar HAR dogmer. Och det är dessa jag pratar om.
Inlägg #23: Postat: 2002-06-27 11:14:00
SHQ
Jag pratar inga dogmer. Det rimmar så illa med människors välbefinnande. Kärlek är aldrig, aldrig fel elisabeth.
Inlägg #24: Postat: 2002-06-27 12:11:00
elisabeth
Det är sådana där resonemang som får NAare att framstå som flummare! Jag sade inte att du VAR new agare dock. Jag har inte sagt ett ord om att kärlek är fel. Akta dig för att läsa in sånt i mitt resonemang. Men vi pratar NA, INTE kärlek! Jag tycker att du börjar bli arrogant.
Inlägg #25: Postat: 2002-06-28 07:42:00
SHQ
Jag kan inte svara för hur du tolkar mig. Vi tycker olika. Man får göra det. Acceptera det bara.
Inlägg #26: Postat: 2002-06-28 09:16:00
elisabeth
jag accepterar att vi tycker olika. men jag accepterar inte att du startar en diskussion m NA, vad det är och inte är, och sen avslutar med: "Kärlek är aldrig, aldrig fel, elisabeth".
Det är höjden av arrogans och tyder på att du inte har något vettigt att säga. Tyvärr.
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...