21-stegshypotes i antikärlek

Inlägg #1: Postat: 2002-06-25 15:05:00
Fredrik Jung Abbou
2. Det stammer att man inte kan eller ibland ska lita pa sig sjalv. Jag kollar alltid efter om jag finner traces av selfdenial och sadant skit innan jag vet vad jag vill. 3. Elin e pa fel spar ang medvetenhetjamforelse, jag har varit dar flera ggr. Man JAMFOR utifrna SIG SJALV. Maste killen kunna mer an dig eller va pa samma niva som dig pa DINA grejor? Detta ar en klassisk miss dar man letar "gemensamma namnare" Vilket ar kaiko. Man BORDE Jag oxo vara mer intresserad av vad man INTE kan.
Inlägg #2: Postat: 2002-06-25 15:05:00
Fredrik Jung Abbou
Alltsa sa man slipper sitta och snacka om samma skit som man redan kan... utan istallet leta efter vart man kompleterar och kan bygga varandra, vad vet du som jag inte vet, vad kan du tillfora som jag inte har provat, hur ser dina styrkor ut kontra mina etc? Thats where it get interesting and important long term tycker jag. Olikheterna i karaktar o styrkor, intressen och begavningar ar sedan vad som gor forhallandet riktigt givande och intressant.
Inlägg #3: Postat: 2002-06-25 15:06:00
Fredrik Jung Abbou
Detta mer an att stirra sig blind pa att killen ska ha samma "varderingar" i feminism och matlagning och pappaledighet etc. Detta fungerar idag som ngn garant for att killen/tjejen e bra for en.
Inlägg #4: Postat: 2002-06-25 15:09:00
Fredrik Jung Abbou
For ovrigt stammer inte det dar med att du ar grym i kassen. Min polare "kolan" sager att han har satt dig, och att du fick precis G!
PS. kolan finns inte pa riktigt. Det ar bara jag som forsoker vara lite rolig pa din bekostnad.
Inlägg #5: Postat: 2002-06-25 17:26:00
Fredrik Jung Abbou
Kom pa en till! Denna ar hogst individuell men den har funkat for mig. Nar man kanner att detta kan vara ngt man vill vara tillsammans med. No sex. 3 manader minst. Jag har lyckats 3 man pa de bada tva stora forhallandena jag haft. 4 ar fosta och 3 ar detta. skit i just sexet. Sov hos varandra, lar kanna varandra etc, men humpa inte.
Inlägg #6: Postat: 2002-06-25 17:26:00
Abbou Yussufu
man far runka ballen hela tiden men det ar det vart for man far en grym start som sen om man valjer att ga vidare ger en sjuk soft tvastegsraket nar man drar igang the nasty shit efter 3 asketiska manader. Har aldrig trott pa knulla 1 natten och karlek finns pa samma stallen fran borjan. Good Luck!
Inlägg #7: Postat: 2002-06-25 17:30:00
Anna Li
Jag tror att en bra relation är en sådan där man sökt sig medvetet eller omedvetet till en person som man har mkt att lära av på ngt område. Då menar jag egenskaper och inställning till livet snarare än faktakunskaper. Så där håller jag med dig. Däremot tror jag att det är otroligt viktigt att man har lika grundvärderingar vilket inte är detsamma som att tycka exakt samma i de frågor som är viktigast för en.
Inlägg #8: Postat: 2002-06-25 17:30:00
forts
T ex skulle jag aldrig kunna tänkt mig att få barn med en man som inte bara ville vara pappaledig utan dessutom var beredd att slåss för det. Nu behövde han ju inte det - men det var hans grej och inte mi
Inlägg #9: Postat: 2002-06-26 15:45:00
Elin Alv
Abbo: Jag tror på Viljan. "Sanningen" är för religösa, till dessa sällar jag mig ej. Allt konkret hit och dit gör mig galen! Det finns många sätt att förstöra chanserna till kärlek. Men det finns inget sätt att handla på för att nå den. Nomadervatt sexstopp, kompiterande personligheter jada jada.
Inlägg #10: Postat: 2002-06-26 15:48:00
Elin Alv
Fredrik&Anna: Jag blir matt av att höra snack om att bygga utfrån två människor mångfald och värderingarna måste stämma och SKIT. Fan vad bajsnödigt asså. Jag kan gifta mig med en dubbelgångare till faschist som jag oxå är om han luktar på rätt sätt, kommunicerar så jag förstår honom bättre än alla andra. Om han har en bångstyrig frisyr blir jag glad ;
Inlägg #11: Postat: 2002-06-27 05:00:00
Fredrik Jung Abbou
Nr10: Mangfald och komplettering star jag fast vid. Det kanns battre an ditt "Jag har aldrig träffat någon med mer medvetenhet om de saker som jag är medveten om. Fan! " for detta ar ingen bra mattstock tycker jag. Vad galler varderingarna skrev jag att de INTE behover passa. Alltsa pa samma linje som du svarar. Varderingarna ar i stort inprogrammerade, PK. Det doljer sig mer bakom folk och dar ar det intressantare. Gott Mos pa dig!
Inlägg #12: Postat: 2002-06-29 02:35:00
Lennart
Fredrik Jung Abbou
Kan du inte bestämma dig för vilket språk du ska skriva på?
Skriv på engelska eller svenska, men inte på två språk samtidigt!
Bestäm dig nu!!!
Laddar...