|
Inlägg #1: Postat: 2002-06-18 10:10:00
|
|
Marcus P |
Eftersom "signaturen Marcus P" är den som - under sitt riktiga och fullständiga namn - mest förfäktat "feminism på riktigt", kan han härmed avslöja att han anser den kommentaren vara ur ett feministiskt perspektiv väldigt korkad. Sannolikt menar dock Kallio inte bara att en godtycklig kvinna ska få nästa nyckel, utan någon som hon tidigare haft kontakt med. Det liknar i så fall mer svågerpolitik än något annat.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-06-18 10:11:00
|
|
Marcus P |
Och det är ju synd att missta svågerpolitik för feminism. Även om jag förstår att det är lätt att göra det - eller åtminstone att misstro feminismen - när man läser kommentarer som denna.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-06-18 10:50:00
|
|
Juanita |
Är greken glad nu när Turkiet har nått 1/4?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-06-18 10:58:00
|
|
Kajsa Kallio |
Ja, ja men jag stoppar ju in Michael Lundahl emellan. Och jag känner inte Lena V, men jag tycker att hon skriver så bra att hon är värd nyckeln.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-06-18 11:49:00
|
|
Marcus P |
Är det alltså så att Kajsa Kallio själv ska bestämma vilka som får nyckeln - för all framtid? Låter lite skumt. För övrigt kan jag meddela att greken tycker att Turkiet har en suverän målvakt och att turkarna är värda att spela i kvarten. Synd bara att Senegal kommer att mosa dem.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-06-18 12:24:00
|
|
Kajsa Kallio |
Kajsa Kallio har inget att säga till om på Sourze, vare sig nu eller senare. Tyvärr.
|
| |