Vad var det jag sa! Håll i Er nu!

Inlägg #1: Postat: 2002-06-17 21:53:00
Jenny N
Jag kräktes när jag läste vad du skrev. Jag tror inte folk inser vilka monster som kan skapas av störda människor i kombination av missbruk. Självklart skulle han vara inlåst det är absolut inte värt att ta risken att släppa ut en sådan människa. Vårda honom gärna men han ska inte vara i närheten av barn. Jag kan inte begripa att B.V.C inte hade koll på det här det här var ett helt onödigt mord som även samhället måste ta på sig.
Inlägg #2: Postat: 2002-06-17 22:00:00
Jenny N
Jag orkar inte sätta mig in i det ofantliga lidande som dessa barn har varit utsatta för det är för outhärdligt. Vem var på den dödade bebisens sida ? Ingen, ingen alls, och det känns som ett så stort misslyckande. Genom att inte låsa in den här mannen efter första misshandeln var vi på hans sida.
Jag tänker anstränga mig jävligt mycket för att barn inte ska fara illa någonstans.
Inlägg #3: Postat: 2002-06-17 22:11:00
Jenny N
Sen att det är en jobbig känsla att det här hatet och ilskan kommer över mig att jag faktiskt skulle kunna döda den här människan med mina bara händer, ja faktiskt skulle jag det, det är inget jag är stolt över men jag kommer alltid att vara på barnens sida.
Laddar...