|
Inlägg #1: Postat: 2002-06-17 17:17:00
|
|
Lena V forts |
4. Svamlet om att det skulle vara inne med att tejpa brösten tar jag för vad det är - svammel från en förmodligen b-kupad avundsjuk dam som närmar sig den medelålder jag själv har långt kvar till! 5. Skulle det visa sig att Ulups har rätt -i denna enda fråga- kan jag dock tänka mig att silikonoperera mig, bara för att vara tvärsvöver; :D :D: D
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-06-17 17:28:00
|
|
Carola |
Fyyyy du dig!!! 1. PMS är en färgskala, används dagligen i mitt arbete. 1b. Den som sat, han vat. 2. Kamprad var mycket noga med sitt arbete att konstruera Billy! Linjerna följer vackert med i och runt omgivníngen. 3. Hahahaha, ja det är underbart att ha en igelkott i sängen, skojar du?!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-06-17 17:28:00
|
|
Carola ger dig del 2. |
4. Jag, avundsjuk, nähä, skulle aldrig falla mig till sådana småsaker, jag är mycket nöjd med den ?-kupan jag har. ska bara se om jag hittar dom. Medelåldern Lena, vad är det? Ett påfund som någon proffessor hittat på för att få oss att tro på något som inte existerar. Nej, lite verklighetsförankring om jag får be.:D:D:D:D:D:D:D
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-06-17 17:42:00
|
|
Lena V |
Skulle medelåldern vara ett påfund som någon professor hittat på??? Den grundlösa anklagelsen är synnerligen smaklös. Men vad annat kan man vänta av en sörlänning? En sörlänning som dessutom på fullaste allvar ställer sig frågan om vi norrlänningar har igelkottar i sängen. Vem var det som bad om verklighetsförankring???? :D:D:D:D:D:D
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-06-17 17:56:00
|
|
Carola |
Sörlänning, pyttsan! Bohuslänning min vän! Nej, medelåldern är ett påfund av banktjänstemän som försöker få tanter att börja pensionsspara. Jag ber ödmjukast om ursäkt till alla proffessorer. Och ja, enligt dina egna ord så kryllar det av igelkottar i Lappland, här i Bohuslän är de ytterst skygga. Jag rekomenderar dig att återigen läsa din artikel innan du trycker på publicera!:D:D:D:D:D
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-06-17 18:10:00
|
|
Lena V |
Jaså minsann. Och hur kan du ha erfarenhet av dessa banktjänstmän om du inte är en tant, så säg?? Haha, där ramlade du på eget grepp. Hoppas bara att tant inte slog sig så hårt? Om djurlivet i norrland finns mycket att tillägga men jag håller mig till sakfrågan och undrar om det är ett vanligt kommande fenomen i dina trakter, alltså döva primater?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-06-17 18:11:00
|
|
Lena V tillägg till svar 6 |
Dina rekommendationer om att läsa mina artiklar kan naturligtvis appliceras även på dig, Ulups. Eller ännu bättre, maila dom till mig först så kan jag godkänna dom innan publicering. Se det erbjudandet som ren goodwill från min sida!! :D:D:D:D:D:D
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-06-17 18:42:00
|
|
Carola U. |
Min mamma är faktiskt tant, och så känner jag en tant som kallar sig kiosk-tant.: Jag är INGEN tant, ännu. Ha-ha-ha, ännu ett sarkastiskt inlägg från Vikberg, nej vi är inte döva härnere, för vi behöver inte skrika till grannen. Vi bor ganska så nära varann, om du förstår. Angående mina artiklar så ska jag med glädje skicka dessa till dig, så kan du ju tjuva lite av mina idéer. Men jag är sååååå tacksam för ditt erbjudande. Ska du inte ner till älva och leta fisk nu?:D:D:D:D:D
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-06-17 18:49:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Detta ar faktiskt ratt kul. Hade tva polare som jag inte visste att de visste att jag skrev har. De trackade sonder mig med alias och skapade de sjukaste slingor jag sett pa upp till 40 kommentarer varenda inlagg jag skrev innan de angav sig sjalva de svinen. Ska ta hand om dem i sommar nar jag kommer hem rackarungarna!
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-06-17 19:41:00
|
|
Carola |
Jag förstår dig Fredrik. Kommer Fröken Vikberg till Liseberg för att åka karusell, så ska hon få snurra på ordentligt i nyckelpigan.; Tanter har ju ofta tappat förmågan att klara Fritt Fall och de andra åkattraktionerna;
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-06-17 20:03:00
|
|
Lena, nappad och klar |
Så var det gjort! Två timmar vid älven och voila, färsk lax! Det är annat än att måsta gå en kyrka för att inköpa dagsgammal sill. Till fr.Ulups förtret måste jag dock låta meddela att inspirationen spirade nere vid den rena, stillsamma, icke avgasindränkta - ej heller nedlusade med avföring - fridfulla älven. Så jag råder fr.Ulups att vässa sin penna. Om orken finns kvar, den här sena tidpunkten på dagen. Annars önskar jag henne en trevlig kväll framför regionalnytt!; ; ;
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-06-17 20:21:00
|
|
Carola |
Hahahaha!! Lena, jag tackar dig för en oerhört givande kommentarstund.: En sak bara. Vi har feskekôrka här, inte kyrka. Göteborg har ingen gammel fesk. Men jag har ju tvätt som väntar, det har jag. Och förresten vad har firrar med silikonbidrag att göra? Hm, det blev en vändning i debatten. Må supertrevligt!!;
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2002-06-17 21:09:00
|
|
Lena V |
Jag bugar mig och lyfter på hatten för en mycket angenäm och -inte minst- roande samtal med dig, Carola: Må din kväll le mot dig, din raring!:
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2002-06-17 21:11:00
|
|
Carola |
En påminnelse utifallatt: Min penna är alltid vässad.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2002-06-17 21:30:00
|
|
Carola |
Nu var vi här samtidigt, såg aldrig din kommentar innan jag skickade min. Jag tackar även dig till en högst angenäm konversation. Det har varit mycket trevligt och speciellt. Ha det så jättemysigt ikväll. Och jag vet att solen lyser på dig just nu, och för alltid:
|
| |