Jag har respekt för Kayo

Inlägg #1: Postat: 2002-06-16 23:29:00
Michael Lundahl
Det finns tjejer osm gör kanonplattor... men de blir istället direkt dissade för att de spelar på sex för mycket... eller vad det nu finns för annat att tycka illa om dem. Något finns det alltid.
Inlägg #2: Postat: 2002-06-17 08:55:00
Kajsa Kallio
Micke, du lider av samma Don Johnson-komplex som jag ;
Inlägg #3: Postat: 2002-06-17 19:24:00
Olof Öberg
Mig veterligen så har ingen i Sahara Hotnights "vikt ut sig" utan har fått kanonrecensioner för sina kanonplattor. De är helt enkelt kanon. Detsamma gäller väl Lisa Miskovsky. Hmm, vi är väl helt enkelt bättre här uppe.
Inlägg #4: Postat: 2002-06-25 18:14:00
Mia
Tack för påpekandet Olof, nu känner jag mig bättre till mods. Lisa M tänkte jag inte på, hon verkar ju ha en del i huvudet och har hittills inte vikt ut sig, skriver hittills för man vet ju inte. Fast än värre är det när värre än när tjejer i nöjesbranschen alltså journalister viker ut sig, Tilde de Pula t ex, hon är körd som journalist för alltid som jag ser det
Inlägg #5: Postat: 2002-06-26 14:28:00
Vincent
Inte för att jag har sådär jättekoll, men i mångt och mycket verkar det vara en det vara ett landsspecifikt fenomen, det här med att visa tuttarna i tidningen. Ponera att någon superkändis gjorde så. Nån kändis ja, nån känd för sin musik, inte för sin kropp, varför inte Madonna? Skulle det bli samma ståhej då?
Laddar...