Sourze.se långsam av onödiga småfel

Inlägg #1: Postat: 2002-06-16 21:44:00
Samuel Sirén
Du tycks vara förfärligt upprörd för någonting, men det är lite oklart vad. Har jag måhända varit otillbörligt elak mot dig någon gång i något offentligt forum? Ibland kan jag inte låta bli att vara onödigt spydig mot de fåkunniga.
Inlägg #2: Postat: 2002-06-16 22:25:00
sophia
Jo, du TC! Varför tar du i med personangrepp mot någon som bara kommer med goda råd?
Inlägg #3: Postat: 2002-06-18 18:17:00
SHQ
Jag förstår inte. Sourze funkar ok rent tekniskt. Det tycker en övervägande majoritet det vågar jag lova. Att Sirén ser "folk" och "fåkunniga" från ett von oben perspektiv det visste vi men då blir det ju även så med sajter. Debatten säger mer om Sirén än sourze.se. Vad är problemet. Vem bestämmer vad som är goda råd och inte?
Inlägg #4: Postat: 2002-06-18 22:51:00
Samuel Sirén, svar på svar 3
Sourze.se fungerar inte "Ok" rent tekniskt, bl.a. är den programmerad så att cacheing inte fungerar, vilket gör den mycket långsammare och mera trögnavigerad än den skulle kunna vara.
Inlägg #5: Postat: 2002-06-26 23:36:00
SHQ
Inte "ok" enligt dig nej. Jag har haft enorma problem med denna sajt fast det varade under ett par utspridda dagar under ett och ett halvt års skrivande. Du är lite för ny i gejmet för att leka webmäster.
Laddar...