|
Inlägg #1: Postat: 2002-06-14 18:22:00
|
|
Ted Bernard |
.. Voj voj, så avundsjuk man kan vara då, och själv saknar du några eller? Suck, sådan meningslös kommentar, när man kan kommentera själva artikeln istället för att grunna över yrkesrollerna, själv kallar jag mig överlevnadskonstnär, flärpblåsare och dillinspektör, någon invändning? :-
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-06-14 20:35:00
|
|
Victoria |
Lennart:
Jag tvingas alltså att berätta att jag inte fick plats med några fler.
En felmeddelanderuta dök upp och gav reklam-varning.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-06-15 04:07:00
|
|
Lennart |
Victoria. Det glädjer mig att inte enbart gubbslem njuter av titelsjuka
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-06-15 04:18:00
|
|
Lennart |
VictoriaTed Bernard?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-06-15 05:03:00
|
|
Victoria |
Lennart:
Jag är inte så säker på att jag vet vad "gubbslem" betyder och jag vet inte om jag borde vilja veta det heller. Jag säger alltså: Pass.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-06-15 05:07:00
|
|
Victoria |
Lennart:
Jag vore väldigt tacksam om jag slapp bli bortgift med någon över nätet på det här viset, jag är ganska osäker på hur Min Älskling skulle ta en sådan besvärande förveckling.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-06-15 06:25:00
|
|
lennart |
Gubbslem är ett ord som feminister använder för vuxna män
Hälsa Älsklingen
Lennart
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-06-15 06:42:00
|
|
Lennart |
Victoria Wärmler, nu har jag läst ditt inlägg, det är mycket förvirrat
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-06-15 07:01:00
|
|
Lennart |
Victoria! jag har läst samtliga inlägg och jag är helt övertygad om att du och Ted Bernad är samma person!
Om du inte är under vård så borde du söka hjälp!!
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-06-15 14:15:00
|
|
Ted Bernard |
Så om någon försvarar en artikel så betyder det att det är samma person? Det är ganska smickrande för mig att bli utsedd som spökskrivare för Victoria. Att man tycker lika i många saker betyder ju iofs inte det att man skulle vara samma person Dina anklagelser säger en del om vem och vad du är, man behöver inte vara psykolog för att inse det. Saklig kritik på en artikel är en sak, att påstå att någon är schizofren en annan och hör hemma i avdelning smutskastning.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-06-15 15:08:00
|
|
Victoria |
Lennart:
Om du inte misstycker, så avstår jag fortsättningsvis från bemöta kommentarer av personligt misstänkliggörande och påträngande familjärt slag. Det är enbart obehagligt och saknar också allt värde ur artikelperpektiv.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-06-15 16:59:00
|
|
anja |
håller med lennart, tydligt att den "ted bernard" som försvarar ALLT wärmler säger i själva verket är wärmler själv.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2002-06-15 17:18:00
|
|
Victoria |
"Anja":
Din konklusion om att en skribent och en frekvent närvarande kommentator promt måste vara samma person med anledning av medhåll i- eller försvar av artikel/ar är ohållbar. Det skulle snart göra merdelen av sorzeskribenter och dito kommentatorer till att bli varandras pseudos. Tack, jag är fullt kapabel till att försvara - i den mån jag anser att detta behövs - mina texter själv. Det var allt.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2002-06-15 19:30:00
|
|
Ted Bernard |
Jösses! Här hade man minsann roligt, jag får väl bidra i sandlådan med AnjaLennart? Att försöka med sådana tarvliga saker visar bara på en småbarnsmentalitet, dessutom, till skillnad från er" båda" ? står jag ute med min e-postadress, somliga är ju lite fega av sig och kan avslöjas, och eftersom jagjag och inte Victoria så är det fritt fram att skriva ebrev för att få adressen konfirmerad. Med IP och whois hittas rätt person, jag vågar, men hur är det med er?
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2002-06-18 02:14:00
|
|
Lennart |
Ta du å whoisa i bralla
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2002-06-18 05:57:00
|
|
Ted Bernard |
Mycket moget skrivet, och annars när du inte sitter i sandlådan och leker då? ;- Allvarligt skrivet, först vräker du ur dig anklagelser, sedan blir du oförskämd när man bemöter det, det verkar inte speciellt seriöst. Varför inte låta bli att kommentera det hela när du ändå inte har något vettigt att tillföra debatten?
|
| |