|
Inlägg #1: Postat: 2002-06-14 11:34:00
|
|
Bettina |
Jag hade förväntat mig en artikel som hade med prostitution att göra, vilket hade varit ett intressant ämne, då jag läste i Faktums senaste nummer en dialog mellan tre personer och en från redaktionen som var väldigt intressant. Men nu skrevs det om något helt annat. Jag kanske är lurad, men jag håller med dig, Kristoffer, fullt ut!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-06-14 12:24:00
|
|
Håkan |
sämsta heter det ;-
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-06-14 14:20:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Jag trodde du skulle avsloja var man kunde hitta horor som BETALADE for att man knullade med dem.... Men icke!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-06-14 14:31:00
|
|
Jesper N |
...och varannan månad kommer det en artikel som beskriver hur artikelförfattaren bevisar att alla egentligen bara är ute efter att få läsa om sex. Kan du inte bevisa att påven är katolik när du ändå är igång, eller skriva något verkligt sexigt?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-06-17 20:09:00
|
|
Danneman |
Kan inte sourze sätta upp en stor länk till en bra porrsite gratis helst på första sidan, så att alla som är ute efter snusk väljer det istället för någon artikel med falska löften om erotisk läsning?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-06-21 00:20:00
|
|
Anki Lundberg |
Jag är beredd att hålla med dig. Jag har själv skrivit en artikel som handlade om medias rapportering om intimkirurgi. Hela artikeln handlade om de kvinnliga könet och hur man på TV valt att framställa "problemet" med att tjejer/kvinnor vill fixa till sig där nere.
Min rubrik "Fabricerat problem" tycker jag var relevant till texten men jag hade säkerligen fått mer läsare om jag kallat den "Skalpellen i muffen".
|
| |