Mitt hjärta slår, tamefan!

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2002-06-12 18:49:00
Juanita
;- Se på Pocchettino Diana, vilken urläcker näsa, vilka ögon och vilket hår. Tänka att få trösta honom nu?
Inlägg #22: Postat: 2002-06-12 19:48:00
Sanna Parkell
Bidrar med ett citat från min syster: Gå och klipp er och skaffa ett riktigt jobb!
Inlägg #23: Postat: 2002-06-12 20:02:00
Juanita
Sanna: bra citat, de har jobb, de är miljonärer. Om vi ska prata frisyr så kan vi prata om Hedman, han har inget hår på skallen men envisas med att ha någon varinat av beckhamfrilla, Ljungberg borde klippa sig, eller det finns inte så mycket att klippa, Lucic lika med honom. Nu när jag tänker efter, laget består av endast ett gäng flintskallar. Ett citat från mig: bättre med ett långt hårstrå än inget alls.
Inlägg #24: Postat: 2002-06-12 20:31:00
Kim K
Stackars, stackars, stackars Juanita... herregud vad hon i sin bitterhet kämpar med att nedlusa svenska landslaget, inte bara spelet utan nu även frisyrer och modemedvetenhet. Ska du inte blanda in politik, spelarfruar, matvanor, musiksmak och sexställningar också? Face the fact. Argentina körde ett alltför lättläst ut-på-kanten-och-sedan-inlägg-taktik, som en extremt partisk och patriotisk liten kaxig donna Zanetti tyckte var snyggt spel...
Inlägg #25: Postat: 2002-06-12 20:47:00
Carola
Är det fotboll som snackas här eller har jag missat något?:
Inlägg #26: Postat: 2002-06-12 21:08:00
Juanita
Jag vet inte, fråga Kim, läs lite längre upp i kommentarfältet, det är ett påhopp på mina landsmän. Jämför inte Argentina med Sverige, det är omöjligt och larvigt, visst vi åkte ut men det betyder inte att Sverige och ENgland är bättre än oss. Holland är inte med och jag skulle vilja säga att Holland är en bättre fotbollsnatiton än både Sverige och England.
Inlägg #27: Postat: 2002-06-13 09:40:00
Mykill
Jag drar en parallell till vad Caesars Palace sa på ett ungefär apropå att spela rockmusik: vi gör det för att det är ett val, på landsorten gör man det för att man inte har nåt val...
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...