|
Inlägg #1: Postat: 2002-06-11 19:28:00
|
|
Johanna P A |
Om dagens homosexuella ar saa fundamentalistiska och okunniga och oformogna till en vanlig diskussion som du och gelikar, daa ar jag radd. Verkligen radd. Annars faar du kalla mig precis vad du vill, men fakta finns i Pelle Polis, och den KOMMER fram.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-06-13 12:03:00
|
|
Jesper N |
Det enda jag gjort är att kritisera din oförmåga att uttrycka dig i skrift. Nu kritiserar jag dina kommentarer för att vara svårt osakliga. Jag har inte sett ett enda försök från din sida att skapa en diskussion, bara en hel hög rabiata påståenden och antydningar som skulle göra vilken propagandaminister som helst generad. Läs mina artiklar här för min ståndpunkt, sök på nihlén.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-06-13 12:56:00
|
|
Ture |
Hej Johanna, känner du dig kränkt av följande mening?: "Om dagens finskättlingar ar saa fundamentalistiska och okunniga och oformogna till en vanlig diskussion som du och gelikar, daa ar jag radd"
Du borde skämmas !
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-06-14 15:13:00
|
|
Niklas J |
Fan, att min vän sedan 14 år tillbaka Jesper är fundamentalistisk bög var mer än jag visste. Men jag har väl, för att tala i Altenstedtska termer, inte sett filmen eller gjort researchen ordentligt ...
|
| |