RFSL och Micke Kazarnowicz

Inlägg #1: Postat: 2002-06-11 19:57:00
Johanna P A
..och hela Foreningen Gravande Journalister, som ger guldspade varje aar. De valde filmen till 1998 basta gravande film. Saa snacka inte bort den. Dessutom har Hollender forklarat ngt som Aftonblandet hade ALDRIG skrivit att just for att hans sexualitet ar stord p g a overgreppen i barndomen kommer han att anvanda sin kropp for att illustrera det vidriga i vart sexsyn. NIna Lekander har skrivit mer om detta.
Inlägg #2: Postat: 2002-06-11 19:58:00
Johanna P A
forts. Han visar alltsaa i bild hur det gaar till nar din och min man aaker paa jobbresa och sedan kittlas av de ugna tjejerna. Hur banalt det ar. Och fornedrande. Det hade Aftis aldrig vaagat visa...
Inlägg #3: Postat: 2002-06-11 21:16:00
Inger
...Och det fick dem också bittert ångra, antar jag. Han sysslar med "provocerande konst", som han gärna påstår själv. P H sysslar alltså inte med grävande journalistik, kära du.
En annan sak: Vetenskapliga nya undersökningar visar på att det inte är dem som har blivit sexuellt KONKRET sic! förgripna som barn som blir pedofiler. Det finns däremot en annan form av incest som eg. är mycket intressant att titta närmare på. Forts.
Inlägg #4: Postat: 2002-06-11 21:22:00
Inger
Och därtill ett kulturarv, som du inte ens har varit i närheten av. Ej heller P Hållander
Om du är intresserad av "samhälls-fenomenet" pedofil/i kan du gå till bibblan i slutet på juni boken är spridd i Sverige och låna "Rida, rida ranka" av Inger Olsson el. gå in på www.books-on-demand.com
Jag tror även att du i s f får dig en tankeställare, som alla andra har fått - som har läst den. Därefter kan vi diskutera pedofili!
Inlägg #5: Postat: 2002-06-14 10:57:00
Christer H
Huruvida PH begick verkligaövergrepp i filmen "Bye bye Beuty" kan diskuteras. Kvinnorna var kontrakterade och visste precis vad filminspelningen gick ut på. Det kallar jag inte övergrepp, närmast är det väl att likna med en porrinspelning. Detta är fullt legalt både i Baltikum och här. Mvh CH
Laddar...