På en bögfest

Inlägg #1: Postat: 2002-06-11 12:41:00
Johanna P A
DU har ingen ratt att fordoma mitt liv och mina erfarenheter. Om du inte kan fatta att jag har skaffat min aasikter via ett levt liv, saa faar det staa for dig. Jag borjar daremot undra vad det ar du forsvarar saa rabiat...den hunden skaller...
Inlägg #2: Postat: 2002-06-11 12:45:00
Johanna P A
Jag haaller paa att leta efter filmen Pelle Polis, dar RSFL folk intervjuas vid namn, folk som agerade i en radikalpedofilgrupp paa 70 talet och via RSFL forsokte andra lagarna till att bl a straffalder for sex med mindreaariga skulle sankas. Men allt detta visste du redan kanske...??
Inlägg #3: Postat: 2002-06-11 13:51:00
Origon
Återigen en bögartikel. När ska Sourze skribenterna ge sig. Förstör inte tanken bakom Sourze. Om ni nu inte redan lyckats.
Inlägg #4: Postat: 2002-06-11 16:24:00
Jesper N
Jag undrar om snacket om den skällande hunden gäller även när Johanna blir tokig av att bli kallad homofob? Kan man inte också säga att den hunden skäller som tycker sig sitta i ett veritabelt stenregn utan att den ens slickat sig själv i arslet?
Inlägg #5: Postat: 2002-06-13 12:51:00
Ture
Johanna, din metod att smutskasta de som inte håller med dig är inte acceptabel. Tramsiga finska ordspråk om "hundar som skäller" och frågor om "var skon klämmer" kommer regelbundet. Hur förväntar du dig att få någon som helst respekt när du vill påskina att de som inte håller med dig är pedofiler. Jag tycker du borde ta din utlovade semester nu och se över ditt sätt att relatera till andra människor.
Laddar...