Hela jävla juni

Inlägg #1: Postat: 2002-06-10 20:55:00
Victoria
Om du gillar fotbolls- VM så förvånar det mig höggradigt att du inte tycker fotbollsmatcher är särskilt kul. Av någon anledning tycker jag att det klingar lite paradoxalt. Vad gäller "byta kanal", så föreslår jag att du läser vad större delen av artikelns klagolåt omhandlar. :
Inlägg #2: Postat: 2002-06-10 21:05:00
Ted Bernard
Lilla Ellen - om jag har tre kanaler Utbudet utan parabol eller kabel-tv här på landet och det är fotboll på samtliga kanaler, vilken skall jag då byta till? Intelligent svar från dig som kanske utgår från att ALLA har tillgångsådant. Men vi glesbygdsbor HAR inte detta utan en massa extra kostnader som ni slipper. Inse istället vad artikeln handlade om - att freda åtminstone EN kanal från idiotierna bl.a.
Inlägg #3: Postat: 2002-06-11 11:54:00
ALLY
Och även om man har ett visst utbud av satelitkanaler så hjälper det inte nåt om man inte är intresserad av att se på MTV, Cartoon eller Animal Planet, jag har 11 kanaler och dessa är de enda som verkar helt fredade från hysterin. Varför???? Kan inte 1 enda markbunden kanal få fredas??? Inte ens fotbollsidioterna kan väl titta på alla andra kanaler samtidigt???
Inlägg #4: Postat: 2002-06-11 15:29:00
Victoria
Hör !
Här har en klok kvinna talat !
Laddar...