Inlägg #1: Postat: 2002-06-10 17:06:00
|
Juanita |
Ramonas klappjakt har börjat igen, Ramona som tycker att Hollywood gör "underbara filmer", Ramona som får gåshud av att höra amerikaner skrika efter hämnd. När jag läser något som detta så måste jag fråga mig; hur bra liv har denna människa?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-06-10 19:12:00
|
SHQ |
Därför Ramona är judinna och det kan möjligen förklara det återkommande skriverierna om Muslimer. Hon försöker alltså kamoflera sin muslimofobi som någon slags vedertagen samhälls kritik inom ramarna för PK. Det går inte...fan, det hade inte ens platsat inom ramarna för VPK.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-06-10 21:18:00
|
Ramona Danlén |
Kära nån då! Jag är en vanlig människa men tror inte att alla människor på denna vår värld är ärliga,goda,humanistiska, generösa.
Mitt liv är utmärkt tack! Men det roliga med Er båda SHQ och Juanita är att om man tycker som ni så är man inte värd ett vitten! Trist debatt anda!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-06-10 21:24:00
|
Juanita |
Nej, där har du fel. Tyck inte som mig men ha bra argument för din kritik, du kan inte abra spotta ur dig en så tom text och tro att den inte kommer att kritiseras. Allt kritiseras, visst hade du haft bättre argument så hade jag köpt en del av det, men du måste fatta att det är ett problem som både svenskar och invandrare står för.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-06-10 22:23:00
|
Juanita |
"Jag är en vanlig människa men tror inte att alla människor på denna vår värld är ärliga,goda,humanistiska, generösa. " Är det bara invandrare som passar in här?
|
|