Mobbning på Sourze?

Inlägg #1: Postat: 2002-05-31 14:39:00
X-man
Eller? Annars hade man väl inte valt Sourze som forum för den typen av åsikter med alla radikala politiska representanter som figurerar här...
Inlägg #2: Postat: 2002-05-31 14:47:00
Peter H
Ilskna och häftiga är väl ok. Elaka inte. Skulle någon skriva för att INTE synas?

Tror förresten inte att radikala i meningen vänster om v är speciellt stor andel här.
Inlägg #3: Postat: 2002-05-31 15:06:00
X-man
Jag menade inte nödvändigtvis vänster om v, snarare människor med starka politiska åsikter, oavsett åt vilket håll och i vilken fråga. Folk som inte är rädda att uttrycka dessa. Men "radikal" kanske blir fel då, hoppas du förstår ändå. Och jag håller såklart med om att elaka inte är ok, många kastas nog ut i frustration när det känns som om någon inte lyssnar, efter att ha försökt att debattera mer konstruktivt.
Inlägg #4: Postat: 2002-05-31 17:46:00
Carola
Det hela urartar, inte enbart Michael Lundahl, utan även många andra vräker ur sig riktiga elakheter. Och för vad? ´Vad får man ut av att komma med påstående hur en människa är eller inte är, något som man dessutom inte vet något om. Många förutsätter en väldigt massa saker, utan att veta.
Inlägg #5: Postat: 2002-06-03 18:32:00
Christer H
Vet inte vad ni menar med elakheter? Men att ha en vass penna och intellekt och utnyttja detta i en ordväxling givetvis parat med argument, kan för mig aldrig kallas att "vräka ut sig elakheter". Exemplet på ML:s "elakhet" var ingen mobbning, eller omotiverat påhopp. Har ni inget värre? Sophia:s inlägg däremot, var ett solklart onödigt påhopp, om hon var rätt citerad. Mvh CH
Laddar...