|
Inlägg #1: Postat: 2002-05-31 10:24:00
|
|
Peter H |
Håller med om att det är trist att man måste vara luttrad och ha elefantskinn för att våga skriva något här. Säkert många som avstår eller skräms bort av sura uppstötningar från slynglar/slynglor?. Skriker högst och mest vinner. Som vanligt.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-05-31 10:55:00
|
|
Anna Li |
Visst är det så att man måste vara hårdhudad för att skriva här. Liksom för att synas i offentligheten som politiker, dokusåpakändis eller vad som helst. Vore intressant att veta varför många har ett så oerhört stort behov av gå in och skriva en kommentar som t ex "helt värdelös". Det ger inget - mer än förmodligen en känsla av tillfredsställelse hos den som skriver det.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-05-31 11:05:00
|
|
johanna P A |
Sophia hackar på allt oväsentligt, bl a min svenska. Hon menar att mina artiklar har mindre trovärdighet till sak när jag inte talar svenska som modersmål. Jag tror att hon är en simpel åsiktsregistrerare som finns till för att tysta sakliga och kritiska röster. Propagandist, är vad hon är. Sitter säkert på ett kontor hos ngt parti eller myndighet...
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-05-31 11:27:00
|
|
Mykill |
Många har nog bara tråkiga liv och/eller jobb och ser det som tidsfördriv att under pseudonymer eller sina riktiga namn roa sig med trakasserande av Sourzeförfattare...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-05-31 11:29:00
|
|
Jörgen |
Först hackar du på ML att han borde leva som han lär, när han tycker det är för mycket kritik här, samtidigt som han själv hoppar på Lena. Sedan skriver Sophia att "man behöver inte skicka in allt man skriver". Och då är inte det heller bra, för hon har minsann inte skickat in något själv. Men det är ju just det hon tycker! Hur ska du ha det?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-05-31 12:08:00
|
|
Michael Lundahl |
Svarartikel på denan på väg. "Låt den som är utan skuld kasta första stenen". Den som är intresserad kan ju ta en titt i kommentarfälten och sniffa lite på den skit som Lena kastade på mig direkt då jag hade postat min artikel. Eller de tvärförbannade kommentarer som jag fick av henne i kommentarfältena till hennes egen artikel... och detta i princip bara för att jag var där.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-05-31 12:15:00
|
|
Peter H |
Michael: Kan vi inte få slippa ytterligare en artikel om artiklar och kommentarre till artiklar? Låt den som vill vara utan skuld sluta kasta sten först. :-
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-05-31 13:05:00
|
|
Ana Udovic |
Bra rutet, Carola! Ömsesidig respekt är viktig, även om man tycker helt olika. Håller med dig.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-05-31 13:44:00
|
|
Christer H |
Monica Bodling och Knut Jörgensen på sin tid, här kan vi snacka mobbning! Att påstå att ML mobbar LV är ju bara löjligt i jämförelse. Jag ser massor av brott mot S:s regel om god ton dagligen. Mobbning blir det när det sker regelmässigt och i grupp. Att Bodling mobbas här är uppenbart. Beror din syn på personernas åsikter måhända? Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-05-31 14:38:00
|
|
X-man |
Fast man måste väl ändå göra vissa skillnader på typen av kommentarer. Precis som t ex Marcus P nämner, så är det inte så konstigt att man får ilskna reaktioner när man skriver provocerande artiklar. Det är en del av debatten. Många får för häftiga/elaka reaktioner, men för att t ex nämna Monica B och Knut J så är väl de exempel på de som skriver, både för att synas och höras OCH för att provocera... forts
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-05-31 15:02:00
|
|
Samuel Sirén |
Ha-ha! Det här är ju jätteroligt! När folk som känner sig illa behandlade eller som blir upprörda å andras vägnar sätter sig och skriver långa gråtmilda jeremiader om hur jättedum någon har varit, blir det nästan alltid lysande underhållning! Och det roligaste är att dessa tramsmajor och tramspellar tydligen på fullt allvar föreställer sig att någon annan PÅ RIKTIGT bryr sig om vem som egentligen varit dum mot vem!
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-05-31 23:37:00
|
|
Bill Jönsson |
Fy, vad ni är dumma mot varandra.
Min Mamma har sagt att jag inte får skriva på den sajten, för hon är rädd om mig. Alla ni som skriver tycker ju att alla andra är dumma! Vem är då snäll??
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2002-06-02 09:47:00
|
|
jane doe |
sourze är till för at man ska få skriva av sej, specielt vi som inte får skriva nån annanstans för at vi helt enkelt inte är anställda för att skriva,så vill vi skriva mycket eller litet så gör vi det HÄR :
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2002-06-02 09:49:00
|
|
jane doe |
visst ska vi debattera här, men man ska respektera att andra har andra åsiketr, men det är alltid trevligt med debatt om det är männsikor och inte bara anonyma påhopp,
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2002-06-02 09:50:00
|
|
jane doe |
själv blir jag glad om folk kommenterar, fats det ska vara verkliga kommentarer och inte smutskastning av åsikter,
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2002-06-02 09:51:00
|
|
jane doe |
sen at jag är jävligt trött på ML, det är en anan femma, tycker han är omogen i sina kommentarer och åsikter men det var nog jag med i den åldern,kanske även i dag enligt andra,
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2002-06-02 09:54:00
|
|
jane doe |
sen at man är anonym ibland i sina nicknames det är helt ok så länge man inte är taskig och står för det man säjer, sen är jag ju inte så anonym då de flesta antar jag vet att jag är suz,
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2002-06-02 09:56:00
|
|
jane doe |
sourze kan man inte få skriva gratis om man inte vill ha erat pris ?
jag vill ju bara skriva och komentar fälten är såå små, fortfrande arbetslös utan bidrag sen 9 månader, mera potatis till middag,,tur man har humor, fortfarande
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2002-06-03 09:02:00
|
|
Peter H |
Kanske skall be Sourze matcha IP numret för jane doe och se vem det är? Kanske pseudonym för ML? Tycker jag känner igen ordval. Jodå, man kan göra det, och jag skulle bli mycket förvånad om Sourze inte loggade ip-numret för varje kommentar också....
|
| |