|
Inlägg #1: Postat: 2002-05-31 09:26:00
|
|
prime |
"Ska man se världen för vad den är så finns det förstås redan tillräckligt mycket porr, prostituerade och diverse annat som riktar sig mot männen." Det har du rätt i, dock ligger det inte samma lätta, glada, skrattdimma över dessa företeelser som det gör över tjejernas "dildofester" och däri ligger ojämlikheten... till kvinnans fördel, eftersom att manlig "porr" och "leksaker" anses som smutsigt i jämnförelse.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-05-31 09:28:00
|
|
anna a |
trå-kigt
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-05-31 11:17:00
|
|
Kalle G |
Ja, det var nog tur att ni inte gick dit. Har själv upplevt efterspel till såna fester, där jag förstått att bl a mina tillkortakommanden i både utrustning och teknik har "diskuterats"... Ett ex till mig hade en apparat i byrålådan, och det gnagde förstås lite. Men det blev ett j*la liv på henne en dag när hon såg att jag hade tittat på kvinnor på internet... Dennes apparat då, undrade jag. Men det var inte samma sak! Men jag förstod aldrig varför?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-05-31 12:54:00
|
|
Teresa |
Ibland kan det vara lite svårare för kvinnor än för män att nå klimax. Är det då så förkastligt att man hjälper till lite med en dildo? Jag skulle aldrig jämföra min mans organ med en dildo, skratta rått och föredra den senare, men om det nu finns ett komplement som ökar njutningen för kvinnan tycker jag att det är bra. Träffar du en kvinna som har experimenterat lite och lärt sig vad hon gillar har ju du allt att vinna på det.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-06-01 11:07:00
|
|
jenny |
Med tanke på att så få män kan peka ut klitoris är det väl för fan inte konstigt om man drar till med något då man är för sig själv.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-06-03 00:50:00
|
|
Lena V |
En skön betraktelse av samtiden, med en stor glimt i ögat. Kommer ihåg när jag fick en dildo av "roliga" kompisar, på min tjugoårsdag. Den var stor som en björk-klabb och därför oanvändbar. Har dock inte saknat "den" så mycket. Män i min omedelbara närhet har med min ivriga hjälp lokaliserat både det ena och det andra;
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-06-03 09:22:00
|
|
22 |
bra skrivet.. feministiskt skrivet fast vinklat åt männens fördel dårå
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-06-03 09:45:00
|
|
Robocock |
I framtiden kommer alla att ha en robotälskare med inbyggda finesser som kommer få en vibrator att framstå som värsta stenålders-leksaken. Robotälskaren är snygg, vältränad och maskulin men ändå känslig och varm.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-06-03 18:17:00
|
|
Hemlig |
Jag äger ingen dildo och när någon på min stora kvinnligt dominerade arbetsplats satte upp en kallelse till dylik "inköpsfest" var det ingen som satte upp sig. Men hade jag varit ung hade jag kanske försökt skaffa en, det tog mig 10 år från min sexuella debut att få orgasm. Gissa om det var frusterande. Så hade det funnits då hade jag kanske köpt, dock bara för "utvärtes bruk" aldrig livet för invärtes. Dom ser hemska ut.
|
| |