Inlägg #1: Postat: 2002-05-31 08:58:00
|
EVA H |
Skulle nog hellre ligga med ett fruset torskblock än dig!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-05-31 14:55:00
|
Kalle G |
Tja, alla har vi våra böjelser. Och vad är det som hindrar dig?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-06-03 08:48:00
|
anne |
Vad sorgligt att du har den inställningen! Men ni är tyvärr många!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-06-04 16:43:00
|
Hugo |
Killen har en poäng trots taskig attityd. Som men i ett hetroförhållande asså kan man lära sig oralt, kama sutra, massage å en massa andra fina tekniker. Sen kam man va kärleksfull å lyhörd. Inget av detta hjälper dock om inte kvinnan har förmågan att njuta av det. Det kommer med tiden approximativt 25.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-06-04 19:29:00
|
Hugo |
EVA H: Föresten, varför blir du så arg på Jimmy? För att han ställer krav, för att han ifrågasätter eller för att han många utropstecken? Förvisso sätter han sin egen njutning i första rummet men kan man in te vara en god älskare för det?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-06-05 11:41:00
|
anne |
Jimmy: Kvinnor kan visst, men vi är an aning mer sofistikerat byggda så vi har svårare att nå orgasm genom samlag. Och vill killen komma med hjälp av vårat könsorgan, är det hans jävla skyldighet att hjälpa kvinnan!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-06-06 09:41:00
|
Paladin |
Kvinnor kan till skillnad från män få orgasm genom bara mental stimulering. Det är bevisat att minst hälften av vägen till en kvinnas orgasm är mental. Om en kvinna förväntar sig att mannen ska tillfredställa henne, motarbetar hon då inte sin egen orgasm? Vet av erfarenhet att en kvinna som fungerar sexuellt mentalt har mycket lättare att uppnå orgasm än en som känner tvivel, oro, komplex, mm mm. Fokusera på att trivas med er själva och partnern!
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-06-06 10:21:00
|
Paladin |
Kan tillägga att jag inte "vill komma med hjälp av vårat könsorgan" utan jag har sex med min tjej, något som jag ser som en ömsesidig njutning inte ett ömsesidigt utnyttjande som vissa verkar förespråka. Jag njuter mer desto mer hon njuter och det är samma för henne. Halva min njutning är att se henne ha det skönt, känner inte ni kvinnor som kommenterat detta samma sak?
|
|
Inlägg #9: Postat: 2002-06-06 14:11:00
|
Kalle G |
Anne, men om killen gärna vill, men inte vet hur han ska fullgöra sin "jävla skyldighet", vad gör du då? Ligger som ett fruset torskblock och gnäller efteråt hur kass han är? Byter ut honom utan att tala om varför? Eller försöker du vägleda honom och visa honom tillrätta??
|
|
Inlägg #10: Postat: 2002-07-19 08:22:00
|
anne |
jag säger hur jag vill ha det och har alltid gjort det, min kille är fantastisk. Han kan både tillfresställa mig och även ta vänlig och konstruktiv kritik. Nej, jag vet inte ens hur ett fruset torsblock fungerar!!! Nu börjar det bli riktigt trist det här...gäsp!
|
|