"Du vill inte fatta!"

Inlägg #1: Postat: 2002-05-30 20:12:00
Carola
Lena, jag är på din mail! Nu!
Inlägg #2: Postat: 2002-05-30 22:01:00
Michael Lundahl
Men för FAN Lena! Ta det där offersnyftandet och spola ned. Om du tror att jag är ute på någon personlig vendetta mot dig har jag bara en sak att säga: Smickra inte dig själv. Så djävla viktig är du inte för mig. Jag har faktiskt ett liv också och det går ut på massor av annat än att tjafsa med dig.
Inlägg #3: Postat: 2002-05-30 22:05:00
Michael Lundahl
Jag SKITER i vem som är avsändare på en artikel... för jag svarar på ARTIKELN och det som står i den... och inte på artikelförfattaren. Du verkar dock ha stora problem att skilja på sak och person. Lägg nu av med det här "Du är så elak mot stackars mig"-stuket. Det gör mig bara förbannad. :
Inlägg #4: Postat: 2002-05-30 22:09:00
Michael Lundahl
Slutorden får du själv så för Lena:

Länk: sourze.se
Inlägg #5: Postat: 2002-05-30 23:01:00
Lena V
Hahahahaha, tror du att jag smickrar mig själv med dig??? Jisses, du har verkligen INGEN självdistans Lundahl! Nej, det är inte synd om mig. Inte ens lite. Men din stake dalar betänkligt med uttalandet "Jag SKITER i vem som är avsändare på en artikel". Det är -anser jag - ren och skär dynga. Stå Lundahl, stå. Nu lämnar jag dig seså, inte bli ledsen nu.
Inlägg #6: Postat: 2002-05-30 23:09:00
Ordningsmannen
Hmm... Det spårade visst ur betänkligt på slutet! Jag tycker att du har flera viktiga poänger, Michael. Låt dig inte störas av låga personangrepp!
Laddar...