Isabella Scorupco göder sexismen

Inlägg #1: Postat: 2002-05-29 13:56:00
Lena V
Skriver under på den frågan, när tappades trovärdheten bort?
Inlägg #2: Postat: 2002-05-29 19:57:00
Michael Lundahl
Var finns trovärdigheten hos ER när ni förespråkar objektifiering, sexism, förnedring och åsidosättande i er kamp mot åidorsättande, förnedring, sexism och objektifiering?
Inlägg #3: Postat: 2002-05-29 19:58:00
Michael Lundahl
Debattartikel är för övrigt på väg.
Inlägg #4: Postat: 2002-05-29 21:35:00
Lena V
Men för helvete Lundahl, kan du nån gång läsa vad jag faktiskt SKRIVER istället för att dyka bakom ett rött skynke och skyndsamt gå till attack? Nu hakade du säkert upp dig på frasen om "Ja tack, mer nakna karlar men inte i kvällstidningarna" och jag behöver inte läsa din debattartikel för att veta EXAKT vad du kommer att tugga på om.
Inlägg #5: Postat: 2002-05-29 21:39:00
Lena V
Kommer du gaggandes med att kvinnor slår ner på andra kvinnor som inte är så sexuellt hämmade bla bla bla får jag spader. Men visst, svara du som vanligt men kallar du mig för näsvis tro sig vara medelsvensson #¤#¤# en gång till får jag väl göra som du och skriva en "personligt förtal" artikel.
Inlägg #6: Postat: 2002-05-29 21:45:00
Lena V
Dessutom ditt blindstyre kan du kolla in mitt svar igen, LÄS ordentligt för fan! "Jag skriver under på den frågan, var tog trovärdigheten hos ledarskribenter m.fl vägen?" Det betyder inte annat än just vad som det står! Så du kan ta din anklagelse där du inkluderar MIG i förespråkandet av obejktifiering, sexism och förnedring och stoppa upp den längst in i analgången. *less på dina jävla påhopp, kräkless på att du alltid ska förvanska*
Inlägg #7: Postat: 2002-05-29 23:09:00
Michael Lundahl
Hela tankegången förklaras bättre i svarsartikeln Lena. Håll inne med svavlet till dess. Den bör komma i morrn innan 10:00. :
Inlägg #8: Postat: 2002-05-29 23:12:00
Michael Lundahl
Det ska förresten då bli intressant att då få höra om du hade rätt när du nu påstod att du vet EXAKT vad jag skrev om. ;
Inlägg #9: Postat: 2002-05-29 23:35:00
Lena V
Nej, jag gav dig ju en chans att ändra, dum som jag var, men jag kunde inte hålla mig. Känns som din inspiration kommer från mig alla gånger. Om det är medveten misstolkning eller bara att du är färgad av din ilska mot mina artiklar vet jag inte, men det känns mer än tröttsamt nu.
Inlägg #10: Postat: 2002-05-30 08:43:00
Michael Lundahl
Du Lena, *så* viktig är du inte att jag omedelbart mailar Sourze i panik och ber dem ändra mina artiklar bara för att jag ska få rätt i ett kommentar-bråk med dig. : Jag tror dessutom att du nu, dagen efter, ser att du kanske gormade lite väl mycket och ogenomtänkt. Men idag är en ny dag... nya trätomål och debatter i Cirkus Sourze. Inget personligt mot dig Lena, det vet du. Du bara gav mig ett bra upplägg för ett svar. : *KRAM*
Inlägg #11: Postat: 2002-05-30 09:48:00
Carin
Oops här blev det visst hett. Då tar jag det igen: det är dubbelmoralen hos kvällstidningarna/media i allmänhet jag avsåg. Hur
kan tex Aftonbladet i ledare/kröniker angripa utseendefixeering mm och samtidigt ägna så mycket redaktionellt utrymmet åt att
förstärka utseendefixeringen. Eftersom media inte tar sitt ansvar, vad finns det då att göra? Priser för att kändisar vill visa att
det fortfarande är attraktiva är för högt.
Inlägg #12: Postat: 2002-05-30 17:24:00
Jonna
Ja, det är väl kapitalismen eller nåt.
Dålig stil i vilket fall som helst.Dom borde kunna hitta på annat för att sälja.
Laddar...