Avbrutet samlag

Inlägg #1: Postat: 2002-05-28 09:06:00
Anne
Spiral verkar inte sunt, enligt vad jag hört. Men säkert är det ett bättre alternativ än p-piller. Som sagt, för mig funkar det med "avbrutet".... jag spekulerar bara kring begreppet!
Inlägg #2: Postat: 2002-05-28 10:36:00
Tobbe H
Att föra kvinna till den höägsta punkten av njutning, medelst könsorgan eller tunga eller finger eller stav, är absolut inte kvinnans ansvar det ligger helt och hållet på mannen som innan fått sitt roliga på kvinnans bekorstnad. Lite får man väl ge tillbaka för att få ha låat kvinnans fitta för egen njutning!
Inlägg #3: Postat: 2002-05-28 12:05:00
Anne
Jag blir så lycklig av män som Tobbe H. Tänk om det fanns många fler av den typen! Tack för dina kloka ord! KLONA DIG!
Inlägg #4: Postat: 2002-05-28 12:57:00
Christer H
Sex funkar bäst när bäggealla sätter sin egen njutning i främsta rummet. Gör alla det, utan att för den skull glömma samspelet, då finns förutsättningarna för optimal glädje. Att tycka det vara mannens plikt "att föra kvinnan till den högsta....osv" är en förlegad trångsynt syn på våra sexuella roller. Varför inte komma samtidigt, Tobbe? Mvh CH
Inlägg #5: Postat: 2002-05-28 13:42:00
Anne
Hur kommer man samtidigt?
Inlägg #6: Postat: 2002-05-28 14:44:00
Jörgen G
Tobbe, jag föredrar att göra "min plikt" mot henne först. Det är roligare när man har "sitt eget" att se fram emot, det är inte lika kladdigt mycket mysigare, speciellt vid tunggymnastik!, man är inte lika trött, och framförallt, GLIDET! :-
Inlägg #7: Postat: 2002-05-28 14:45:00
Jörgen G
Anne, man pratar med varandra, talar om hur man vill ha det, båda två. "Ja, sådär! Nej, inte så. Oh gud va skönt!" Känner av och väntar in varandra. Tjejer brukar ju kunna pladdra oavbrutet, varför har ni så svårt att tala om hur ni vill ha det i sängen?
Inlägg #8: Postat: 2002-05-28 15:23:00
anne
jag har inga problem alls med att tala om vad jag vill. Men samorgasm har jag bara sett i dåliga filmer. Men fan, en dag så.....!!!
Inlägg #9: Postat: 2002-05-31 15:03:00
Jörgen G
I början av mitt nuvarande förhållande var följande ganska vanligt: Hon började närma sig, och jag tyckte att jag hade situationen under kontroll. Och så plötsligt, PANG, kom min orgasm som en blixt från klar himmel! Vad var det som hände?
Inlägg #10: Postat: 2002-05-31 15:15:00
Jörgen
Men så upptäckte jag en sak: När hon börjar närma sig, känns det som att hon börjar vibrera därnere, nåt förstadie till kramp eller nåt, jag har ingen aning. Iaf så triggar detta min egen orgasm på 2 sek. Lösningen är att när jag känner detta så drar jag ut den och fortsätter massera henne med någon annan kroppsdel eller liknande :-, tills hon är PRECIS på gränsen. Då stoppar jag in den igen, samtidigt som jag fortsätter massera henne.
Inlägg #11: Postat: 2002-05-31 15:18:00
Jörgen
Detta brukar trigga henne, vilket i sin tur triggar mig. detta förutsätter en ställning där killen har händerna fria, vilket bl a utesluter missionären. Men det finns ju gott om andra... Det lyckas inte varje gång, men ganska ofta. Tricket är att lära sig hur hon låter när det är dags att stoppa in den igen, vilket kan variera från gång till gång... Men träningen är ju också rolig. :-
Inlägg #12: Postat: 2002-05-31 15:22:00
Jörgen
Oj vad torrt och tekniskt det kändes att läsa det! Men det är garanterat roligare att praktisera! Det kanske funkar för er. Jag garanterar ingenting, men det funkar hyfsat för oss. Lycka till!
Laddar...