Inlägg #1: Postat: 2002-05-28 15:34:00
|
Nils |
Jag håller med Vincent. Det är iof INTE fel att vara asexuell. Pröva det istället.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-06-10 22:21:00
|
Anna |
Oj, länge sedan jag mötte på sådana extrem-sexister som Vincent och Nils. Är det det gamla vanliga att definiera sig som offer?! Nej, verkligen inte!! En majoritet av alla kvinnor får inte orgasm när de har sex med män. De flesta kör på trots smärtor, obehag etc. Många slits mellan sina feministiska ambitioner och vad man faktiskt känner. Här kommer det en stark kvinna som faktiskt erkänner det, som vågar definiera Problemet också får hon skit för det av sådana som er! Helt sanslöst!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-06-10 22:22:00
|
Anna |
Och att ni tar er rätten att säga åt henne huruvida hon ska ha sex eller inte eller vilka potential hon har att vara bra, som att ni överhuvudtaget skulle ha rätt ha någon som helst åsikt angående det!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-06-17 02:25:00
|
Per |
"De flesta kör på trots smärtor, obehag etc"... Menar du att majoriteten av alla kvinnor lider vid sex? ...Skulle i så fall vilja veta vad du grundar detta på..
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-06-17 23:37:00
|
Fredrik |
Anna gör nu en stor mängd kvinnor till offer genom att förklara hur de offrar sin smärta och obehag till den allsmäktige mannen.
Fast de kan ju göra något åt det, om de vill... eller är verkligen alla kvinnor så urbota korkade att de inte kan ta hand om sig själva ?
Eller varför väljer de att vara offer ?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-28 03:39:00
|
Katta |
Frågade min gynekolog hur många kvinnor som lider av endometrios, hon svarade: 3 av 10. Lägg sedan till alla de kvinnor som sys ihop fel efter förlossning och du får en djävla massa kvinnor som har hon vid samlag.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-10-28 03:40:00
|
Katta |
Som har ont menar jag naturligtvis
|
|