Inlägg #1: Postat: 2002-05-25 08:58:00
|
Magnus |
Nu är det så att det finns en video där allt är dokumenterat. Jag har sett den och det ser definitivt inte fejkat ut ... tyvär, för skiten gjorde mig riktigt illamående
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-05-25 11:07:00
|
Ture |
Magnus, var Bumhunter med i videon du såg ? du hittar Bumhunter på bumfights.com
Om det nu är på riktigt så begår alltså Bumhunter brottet kidnappning och filmar sitt brott medan det pågår, helt omaskerad. Tror du på det själv ? Dessa videos har ungefär lika mycket med verkligheten att göra som Jerry Springer och amerikansk wrestling.
Youve been had, Magnus.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-05-25 11:18:00
|
Samuel Sirén, svar till Ture |
Fighterna är veterligen på riktigt, resten har jag ingen uppfattning om.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-05-25 12:21:00
|
Magnus |
Ture: Jo Bumhunter var med i den versionen jag såg. Visst jag håller med om att det går att fejka, men dom gör det jäkligt bra i sånt fall. Jag menar, gamla tandlösa gubbar som frivilligt slår sig fördärvade iofs är nog de scenerna inte med i bumhunter-inslagen, för bumhunter e väl killen som parodierar crocodile hunter? Jag är fortfarande skeptisk till att det är fejk
Men i förlängningen tycker jag trots allt själva idén som är helt åt helvete. Vari ligger poängen?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-05-26 03:55:00
|
Ture |
Magnus: Om man kollar previewen på siten så verkar det som om slagsmålen de filmar är bland unga människor omgivna av andra unga människor. Jag skulle tro att det som har avfilmats är packade ungar på spring break, man skulle kunna filma samma saker i Bornholm. Jag håller helt med dig om att konceptet är åt helvete. Poängen med filmen är väl enkom att producenten ska tjäna pengar på moralisk panik.
|
|