Haft sex under mensen? Syndigt!

Inlägg #1: Postat: 2002-05-24 19:05:00
René Lundström
Hej Jock
Under mina år ut i Europa har jag träffat och umgåtts med många homosexuella och haft mycket
trevligt samt har underbara minne från den tiden. Vad jag reagerar på i debatten, är att man i dessa
sammanhang, som i många andra sammanhang, försöker beskriva verkligheten på ett romantiskt
och orealistiskt sätt. Jag är ingen fördoms person och har respekt för alla människor. Men jag vidhåller att
något hände med genarna när dessa bildades som inte var meningen.
Hälsningar René
Inlägg #2: Postat: 2002-05-27 09:25:00
Börje
Hej René. Jag har en väninna som har valt att leva sitt liv som singel. Hon vill inte ha man eller kvinna för den delen och absolut inga barn. Hon är nu 35 och har aldrig haft ett förhållande! Jag tycker mycket om henne, men något måste nog ha hänt med hennes gener, eller vad tror du? Hon är väl handikappad?
Inlägg #3: Postat: 2002-05-27 09:27:00
Börje
Du kanske tror att hon är "frisk" och kommer träffa en man en dag, men hon hävdar att hon alltid kommer vara ensam. Visst är hon konstig? Folk beskriver detta i romantiska termer som att "folk är olika", men jag är som sagt övertygad om att något är fel/defekt hos henne.
Inlägg #4: Postat: 2002-05-29 19:06:00
Jocke
Något hände som "inte var meningen". Är det "meningen" att ala människor skall föröka sig, är det det du tror? Vet du, svaret är nej på den frågan. Fortplantnings-instinkten gäller för mänskligheten som enhet, inte varje individ..... Jag blir hellre hånad för min sexualitet av en homofob än accepterad av en s.k. "fördomsfri" person som "anser" mig vara defekt/mentalt felkodad.
Laddar...