|
Inlägg #1: Postat: 2002-05-24 13:07:00
|
|
Fredrik |
Massor av intressant politik hela tiden. Dialogen, amnena och debatten fortgar kontinuerligt men inte dar de flesta av oss vill att allt skall serveras...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-05-24 13:09:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Margot Walstrom Kickar Ass!
Länk: dn.se
Spanien och Portugal forsoker allt vad de kan att stoppa denna forandring som KRAVS for att vi inte saka fiska ut hela javla vattnet! De kallas for Friends of Fishing... vilket ar ratt sjukt namn. De vill behalla subventioner och oka fiskeflottorna da deras javla tattarfolk ar fullt av fiskare och de inte har ngn flexibilitet.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-05-24 13:10:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Las denna det ar bland det viktigaste miljo o EU politiska besluten som finns for tillfallet enligt mig iaf.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-05-24 13:34:00
|
|
Carola |
Håller med dig. Det är grymt intressant och viktigt, då blir det roligt också. Jag ska läsa dina tips, tack för dom. Jag brukar leta en hel del själv för att få svar på mina frågor. Internet är guld i detta. Men det är så ofta som svaren inte stämmer med frågor som ställs. Det gör mig, ja, förvånad kanske. Svävande svar som inte stämmer med frågan, eller "vill inte gå in på det" osv osv. Raka ärliga svar, jag saknar dom.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-05-24 13:35:00
|
|
Carola |
Samt alla vallöften som jämt ges, varför inte vara rak där istället. Men jag ska genast kika på dina adresser. Thanks!
|
| |