Haft sex under mensen? Syndigt!

Inlägg #1: Postat: 2002-05-22 17:21:00
Andreas H
Man kan undra vad någon med en så sjuk människouppfattning har för "akademisk"utbildning....Dessutom: Renés "För mig är det uppenbart att.." väger inte speciellt tungt med tanke på att i stort sett alla läkare, psykologer, beteendevetare m fl yrkesverksamma i hela världen är överens om att varken hetero-, bi-eller homosexualitet kan förklaras genetiskt eller psykologiskt, utan att alla "inriktningar" är normala och således en del av naturen.
Inlägg #2: Postat: 2002-05-22 17:27:00
Andreas H
Och även om det mot alla odds vore sant, vad spelar det för roll om det är medfött eller ej? Men handikapp? Snarare är det väl ett handikapp att inte kunna acceptera och tolerera att en viss del av befolkningen faktiskt inte är heterosexuella? Inte medfött handikapp, men väl brist på förståelse och insikt i mänskligt beteende. Jag anser mig inte vara fullärd, och René har rätt i att jag inte är speciellt kunnig teologiskt. Men René själv borde verkligen förkovra sig i frågan om sexualitet.
Inlägg #3: Postat: 2002-05-24 11:31:00
anna a
rené lundström. att inte kunna acceptera andra människors lika värde är tecken på allvarligare defekter än vad homosexualitet är.
Inlägg #4: Postat: 2002-05-24 19:50:00
René Lundström
Hej Alla
Snacka om att vara fördomsfull, jag har inte sagt ett ord om att inte kunna acceptera andra människors lika värde. Snacka om fördomsfull, jag har inte sagt ett ord om att inte kunna tolerera att en viss del av befolkningen faktiskt inte är heterosexuella. Jag har inte sagt att alla "inriktningar" inte är en del av naturen. Det är ni som är fördomsfulla och inte kan föra en seriös debatt. Läs mitt svar till Jocke.Hälsningar René.
Inlägg #5: Postat: 2002-05-27 09:31:00
Andreas H
Du är fördomsfull på det sättet att du vägrar ta till dig fakta, utan håller dig krampaktigt fast vid din "tro". Din "tro" kan likställas med de som "är övertygade" om den vita rasens överlägsenhet.
Laddar...