"Reclaims" barnsoldater

Inlägg #1: Postat: 2002-05-17 16:23:00
Sebastian Weil
Men snälla Kent. Biltrafik i sig är inte ett lagbrott. Att hindra trafik, att hålla en demonstration utan tillstånd och att förstöra egendom är just det - lagbrott. Och inte eventuella konsekvenser de kan få, utan de är i sig olagliga. Samuel håller sig dock nu till att fråga om någon menar att det inte står i lagboken det han citerade. Än så länge har ingen visat honom fel.
Inlägg #2: Postat: 2002-05-17 16:43:00
Kent Davidsson
Du har ofta så roliga kommentarer SW. Menar du att jag har skrivit att biltrafik är ett brott? Jag har inte påstått att SS har fel och jag har faktiskt inte ens haft det för avsikt. Mitt inlägg är mest riktat mot polisen och deras resursdisposition samt att fokusera en smula på lagbrott som åtminstone jag tycker är allvarliga.
Inlägg #3: Postat: 2002-05-18 02:54:00
Sebastian Weil
Du försöker ta ned RCTC genom att skriva att RCTC leder till att andra brott förhindras. Du menar alltså att jag inte skall ta det du skrev påa llvar?
Inlägg #4: Postat: 2002-05-20 17:19:00
Kent Davidsson
Vad menar du med "ta ned"?
Inlägg #5: Postat: 2002-05-20 17:30:00
Kent Davidsson
F. ö. tycker jag du skall läsa vad SS skriver under Anna Ehrlemarks tråd i svar 3 och 4. Jag tillhör ju inte precis dem som beundrar SS:s pamfletter men det var ganska bra.
Laddar...