|
Inlägg #1: Postat: 2002-05-15 19:01:00
|
|
Andreas |
Vad gäller uttrycket "gubbslem" tror jag att det var duon Unfucked Pussy som kom på eller åtminstone lanserade det... Sen har jag några invändningar förstås, till det du skriver. Sexlusten är inte i speciellt avtagande efter 40, vad jag har kunnat märka i varje fall. Och vidare: Varför skulle en vuxen man i 40-årsåldern ha en speciellt "slemmig" blick - det är väl bullshit om något?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-05-15 19:02:00
|
|
Andreas forts |
En annan sak är att det finns patriarkala struktuer i samhället för det gör det och att man inte bör envisas med att flirta med någon "ovillig" oavsett ålder, vilket jag däremot gjorde ibland när jag var yngre och hade svårare att avläsa signaler än i dag...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-05-15 19:08:00
|
|
sten |
Äldre kvinnor passar bäst sexuellt med yngre män ok men enligt samma teorier passar yngre kvinnor som inte har lika stor sexlust bäst ihop med äldre män..Du ville bara äta korven i båda ändar..
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-05-16 09:43:00
|
|
prime |
Som du själv säger... "allt är relativt" jag tror inte att man skall fördöma "äldre män o yngre kvinnor" och samtidig säga att det är helt ok med "äldre kvinnor o yngre män" dessutom är jag otroligt skeptisk till vad forskare kommit fram till ang. mäns respektive kvinnors sexuella "toppar". Alla män har inte sin topp vid 20, på samma sätt som man med största säkerhet kan säga att alla män gillar inte kvinnor.
|
| |