|
Inlägg #1: Postat: 2002-05-15 14:32:00
|
|
Samuel Sirén forts |
Å andra sidan, efter WTC-attacken är sådant där kanske inte vare sig lika roligt eller lika lämpligt längre, så jag har faktiskt funderat på att ta bort den där boskaps-terrorist-agent-sidan. Jag får fundera på saken, och utan varje spår av ironi tacka för att du i din artikel påminde mig om det.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-05-15 14:36:00
|
|
SHQ |
"är en leksakspistol som skjuter iväg små gula plastärtor."
Aha, Alltså lika ofarligt och liknande som den intellektuella och litterära beväpning du håller dig med.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-05-15 14:40:00
|
|
Samuel Sirén |
Vilken "litterära beväpning" är det du har i tankarna här?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-05-15 18:37:00
|
|
Samuel Sirén, en sak till... |
Den som förresten vill ha bekräftelse på Stefans tes, och studera hur jag verkligen vältrar mig i grovt våld och dessutom i djurplågeri ! kan ju kasta en snabbflukt på sidan
Länk: algonet.se
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-05-15 18:38:00
|
|
Samuel Sirén, en sak till... |
Den som förresten vill ha bekräftelse på Stefans tes, och studera hur jag verkligen vältrar mig i grovt våld och dessutom i djurplågeri ! kan ju kasta en snabbflukt på sidan
Länk: algonet.se
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-06-15 16:49:00
|
|
SHQ |
Problematiken med ärtbössan Samuel går tillbaka till Empatins grundlektion #1. Det handlar alltså inte om hur du TROR att den skall tolkas. Det är HUR andra tolkar den. Av döma av puffrans kvalite så räcker den gott och väl för dom för olaga hot om någon KÄNNER sig hotad eller en kula i huvudet av den polis du vumar för så stolt. Om du skulle visa puffran offentligt that is.
|
| |