|
Inlägg #1: Postat: 2002-05-14 17:48:00
|
|
Sonken |
Det är ett rationellt argument att man testar på djur! Kollektiv idioti? Det är väl bara bra att folk tänker på vad de köper? Förstår inte hur du tänker över huvud taget...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-05-14 21:51:00
|
|
Wille |
Oj vad många svåra ord.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-05-15 06:38:00
|
|
mange |
Så du tycker Inte de gör nått om de testat på djur? Å sitt inte med en ordbok nästa gång ser bara löjligt ut... //mange
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-05-24 12:55:00
|
|
Peter |
Filmen är bra. Budskapet vettigt och tydligt. Argumentet att faktiska djur blir lidande för att många sköhetsprodukter testas på djur i onödan kommer fram. Jag tycker den är träffsäker.
Vilken slags idioti menar du Anders? Vari ligger patetiken?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-07-15 06:36:00
|
|
niklas |
du är ju helt ute o cyklar.
jag tror inte att du fattar ionin med reklamen. djurtester är fel helt enkelt.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-08-28 18:27:00
|
|
Dhaiwon |
Varför e djurtester fel? kan jag rädda en männiksa till kostnaden av 1 miljonkaniner så skulle jag göra det. men att göra det för kosmetiska produkter är dåligt. Men jag ser hellre att en kanin lider än att en människa råkar bli blind för att hon får lite smink i ögat och det inte var t esat på djur...
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-12-07 15:57:00
|
|
moi |
Dhaiwon, skojar du? skulle du hellre se en kanin lida än en människa bli blind för att den varit dum nog att peta smink i ögonen? om du själv hade en kanin som en doktor ville testa saker på, för att kunna rädda en helt okänd person i afrika, skulle du absolut inte låta doktorn göra detta. eller har jag fel?
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-11-06 16:42:00
|
|
me |
Tror inte Dhaiwon är den typen som skulle skaffa sig kanin. Min intuition säger mig att Dhaiwon aldrig haft ett husdjur. Å andra sidan är ditt argument lite löljligt. Jag skulle inte offrat morsans liv för att rädda hela Afrika men jag hade kunnat tänka mig att offra en okänd människas liv för att rädda alla människor i Afrika.
|
| |